Industry Wire

Geplaatst door Energize

Beleef The voice of Holland intenser dan ooit bij PLUS

Het negende seizoen van The voice of Holland is vrijdag 2 november opnieuw losgebarsten. Dit jaar kun je het populaire tv-programma op een bijzondere manier beleven dankzij het unieke partnership van PLUS en The voice of Holland.

Hoe zou het zijn om auditie te doen op het podium? Benieuwd naar de spanning in de kleedkamer of backstage? Of wil je de longen uit je lijf zingen met oud kandidaten van The voice of Holland? Dit seizoen beleef je de talentenjacht wel heel intens met exclusieve gadgets en de PLUS VR app voor een unieke The voice of Holland experience. Energize ontwikkelde in samenwerking met JWT Amsterdam, TCC, DFFRNT Media en Giesbers de campagne.

Spaar voor exclusieve gadgets

Dompel je onder in The voice of Holland met de premium VR viewer, zing jezelf naar de liveshows met de selfiestick met microfoon of luister je favoriete nummer van de auditie terug met de wireless headphone. Vanaf deze week spaar je bij PLUS Supermarkten voor deze en nog veel meer gave gadgets. De spaaractie wordt komende weken aangejaagd in een 360 graden campagne, o.a. op TV, instore en online met branded content, banners en social ads op Facebook, Instagram en Snapchat. Om iedereen mee te krijgen in de beleving van The voice of Holland gadgets zijn online video’s ontwikkeld, waarmee ingezoomd wordt op een specifieke gadget, met een knipoog naar de zangkwaliteiten van menig Nederlander. Are you ready to rumble……?

Sta middenin The voice of Holland

Met de speciaal voor PLUS ontwikkelde VR app en VR content, waan je je als kijker middenin The voice of Holland. Gedurende 10 weken unlock je iedere week een nieuwe VR experience in de app. Via de wekelijkse huis aan huis folders, op PLUS.nl en op de PLUS social kanalen worden unieke codes verspreid om nieuwe video’s te starten. Scoor de gratis kartonnen VR viewer of spaar voor de premium VR viewer, download the app en zing mee in The voice of Holland.

Credits

Klant: PLUS Supermarkten

Concept & ATL: JWT Amsterdam

Online activatie: Energize

Loyaliteitspartner: TCC

VR App & content: DFFRNT Media

POS: Giesbers

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht