Geplaatst door Orikami

Bert Seegers nieuwe CEO Orikami

Per 1 oktober 2022 is Bert Seegers de nieuwe CEO van Orikami. Bert heeft de afgelopen 5 jaar als Chief Business Officer meegebouwd aan de groei van Orikami. Orikami gaat de komende jaren een scale-up strategie voeren en daarvoor heeft voormalig CEO en founder, Bram den Teuling, het stokje overgedragen aan Bert Seegers. Bram blijft intensief betrokken bij het hart van Orikami in de rol van Chief Innovation Officer.

Bert heeft 28 jaar senior executive posities gehad onder andere in Capgemini en Infosys, wereldleiders in de management consultancy, data services en digitale dienstenmarkt.

De huidige directie sluit naadloos aan bij de groeiambitie van Orikami om als sterk en kwalitatief hoogwaardig bedrijf in digitale biomarkers te blijven groeien in een steeds veranderende markt. Met dit team bundelen we unieke kennis en ervaring om de ambitie te realiseren.

“De Orikami Group ambieert haar leidende rol op het gebied van digital biomarkers verder uit te bouwen. Adoptie van onze innovatieve oplossingen in de medische sector neemt toe, en daarmee is dit een uitstekende basis om een versnelling te realiseren in het beschikbaar stellen van gepersonaliseerde zorg aan chronische patiënten. Ik ga vol energie verder in de rol van CEO” aldus Bert Seegers.

“Fantastisch om na jaren van bouwen aan dit prachtige bedrijf nu verder te groeien in de rol van Innovation Officer. Een mooie club, met fantastische mensen en een ambitieuze missie! Ik heb heel veel zin om in mijn nieuwe rol de nieuwe initiatieven van Orikami vorm te geven. Hier kan ik me nu volledig op toeleggen!” aldus Bram den Teuling.

Wie is Orikami?
Orikami is een eHealth-organisatie. In nauwe samenwerking met farmaceutische bedrijven, academische universiteiten en andere zorgaanbieders ontwikkelen en implementeren we eHealth-producten voor het meten en monitoren van chronische ziekten.