Geplaatst door Bidfood

Bidfood, Horecava en Horecabrains organiseren samen het Horeca Bingo Spektakel van het jaar

Ede, 9 maart 2021 – Op maandag 22 maart organiseert Bidfood samen met de Horecava, Horecabrains en diverse partners een online bingo evenement voor alle horecamedewerkers in Nederland. Het belooft een avond vol top entertainment te worden, met bekende Nederlanders zoals André Hazes en Ruben Nicolai als gastheer én een prijzenpot ter waarde van € 99.999,- . Inschrijven is gratis, iedere horecamedewerker kan meespelen voor zijn of haar zaak.

Bingo met BN’ers
“De horeca verdient een mooie avond”, zegt Dick Slootweg, CEO van Bidfood. “Een avond waarop iedere horecamedewerker digitaal kan strijden voor mooie prijzen voor de zaak waar hij of zij werkt”. Maar alleen de bingo is nog niet alles! Deze avond staat in het teken van top entertainment en wordt begeleid door diverse artiesten van Nederlandse bodem, zoals André Hazes, Ruben Nicolai én een aantal verrassingen. Ook wordt de Horecabrains Positivo Award uitgereikt aan een heel bijzondere, positieve artiest en wordt de nachtburgemeester in deze bijzondere tijd bekend gemaakt. De Bingo is te volgen via een livestream op www.bingospektakel.nl. “Het doel is om de hele horeca een fantastische avond te bezorgen en hiermee een online teamuitje te kunnen verzorgen”, zegt Dick. “Nog even geen Horecafeest, maar zeker hét Bingospektakel van het Jaar. Het belooft een maandag als nooit tevoren te worden. De maandag? De maandag is van ons!”.

Pallets vol prijzen
Iedere horecaprofessional kan meedoen aan de bingo en speelt mee voor zijn horecazaak. Het team haalt dus prijzen binnen voor zijn/haar horecazaak en dit zijn flinke prijzen. De prijzenpot bevat horeca gerelateerde producten, ter waarde van € 99.999,-. Het spektakel wordt door tal van leveranciers ondersteund, waaronder Izico, Coca Cola, AbInbev, Unilever OOH, JDE Professional, Aviko, Friesland Campina, Farm Frites, Ad van Geloven, Mccain en vele anderen. Daarnaast stelt Bidfood als hoofdprijs drie cheques beschikbaar met een shoptegoed bij Bidfood van € 3.000,-. Het mooie is dat iedereen mee mag doen, je hoeft dus geen klant van Bidfood te zijn om mee te spelen.

Verzamel je team online, bingo allemaal gratis mee via bingospektakel.nl en maak er een top avond van!

Over Bidfood – www.bidfood.nl – Bidfood maakt foodprofessionals succesvoller. Op onze online marktplaats is iedere chef, kok en ondernemer verbonden met het mooiste internationale én lokale aanbod. Eenvoudig besteld en tot in de keuken bezorgd. Onze focus ligt volledig op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant. Onze aanpak is persoonlijk. Als geen ander begrijpen wij de unieke wensen en uitdagingen van iedere foodprofessional.

www.bidfood.nl