Geplaatst door Bitdefender

Bitdefender benoemt Checkdone IT tot Gold-partner in Nederland

Den Haag, 9 december – Bitdefender, een wereldwijd toonaangevend leverancier van cybersecurity-oplossingen, heeft Checkdone IT de Gold partnerstatus toegekend. De ICT Security Software & Hardware Integrator uit Schijndel heeft bewezen te beschikken over uitzonderlijke expertise van de Bitdefender-oplossingen en hoogwaardige service te leveren aan zijn klanten. Het verkrijgen van deze hoogst haalbare partnerstatus is extra bewonderenswaardig gezien de partij pas in mei 2019 is opgericht.

Checkdone IT levert en ondersteunt alle Bitdefender-diensten, inclusief Network Traffic Security Analytics (NTSA) en de Gravity Zone-oplossingen voor de beveiliging van endpoints en hyperconverged en/ of cloudomgevingen. Hun team met Senior Technical Consultants biedt in samenwerking met Bitdefender (onsite) begeleiding bij de selectie en implementatie van de best passende oplossing(en) voor allerlei bedrijven in de Benelux.

Hans van Aalst, eigenaar van Checkdone IT: “In de afgelopen maanden is Checkdone IT succesvol gegroeid van reseller naar Security System Integrator en daar zijn we trots op. Dat we met onze kwalitatieve dienstverlening en service nu de Bitdefender Gold partnerstatus hebben verdiend is een mooie erkenning van ons harde werken.”

Naast bewezen expertise en hoogwaardige service kunnen klanten bij Bitdefender Gold-partners rekenen op toegewijde, gecertificeerde medewerkers in zowel sales als techniek.

Desi Marinova, Partner Success Manager Bitdefender Benelux: “Wij zijn blij met de betrokkenheid van onze partner Checkdone IT. Het feit dat wij de passie voor security delen en klantloyaliteit als basis voor gezamenlijk succes beschouwen, heeft geresulteerd in zeer plezierige en succesvolle samenwerking.”

Over Bitdefender

Bitdefender is een wereldwijd toonaangevende speler in cybersecurity die meer dan 500 miljoen systemen beschermt in meer dan 150 landen. Sinds 2001 heeft Bitdefender consistent bekroonde innovatieve beveiligingsproducten ontwikkeld voor slimme verbonden huizen, mobiele gebruikers, moderne bedrijven en hun netwerken, apparaten, datacenters en cloud-infrastructuur. Bitdefender volgt de dreigingen ook op de voet via doorlopend onderzoek. Ook bij leveranciers geniet Bitdefender een voorkeurspositie: Bitdefender is ingebed in meer dan 38 procent van alle beveiligingsoplossingen wereldwijd. Als erkende speler in de branche, gerespecteerd door leveranciers en ge붡ngeliseerd door klanten, is Bitdefender het cybersecurity-bedrijf waarop u kunt bouwen en vertrouwen. www.bitdefender.com