Blue Dragon Group breidt verder uit met Online ID
Na de integratie van het Twentse Webton heeft full service agency Blue Dragon zich verder uitgebreid met online marketing agency Online ID.
Online ID voorziet klanten zoals LABFRESH, Smartwatchbanden.nl en BALR van de juiste online performance. Het team bestaat uit 30 Digital Performers in onder meer SEA, SEO, Social Media Marketing en Marketplaces.
De toevoeging van Online ID aan de groep is een logische stap, gezien de aansluiting én verbreding op de reeds aanwezige Online Marketing diensten. Met de toevoeging van Online ID is de groep nog beter in staat om kwaliteit op een hoog niveau te waarborgen, innovaties te omarmen en prestaties voor onze klanten te optimaliseren. Dit alles gebeurt vanuit 5 vestigingen in het land en met 100+ collega’s.
Erik Joosten (managing partner Blue Dragon): “In de samenstelling die we binnen onze groep zoeken, moet steevast een sterke onderlinge wisselwerking ontstaan. Dat kan alleen bij een echte match. Met Online ID is dat volledig het geval.”
Brian Kosterman (managing partner Online ID): “Wij zochten naar de beste partner op alle vlakken, zowel voor onze klanten als voor onze mensen. We halen hier allemaal een stuk vooruitgang uit en de eerste kruisbestuivingen hebben al plaatsgevonden. Mijn Online ID partners Coen van Oursouw en Gitte Hoeijmakers blijven, net als ik, allemaal aan boord om er samen met de andere merken binnen de Blue Dragon Group een succes van te maken.”
Online ID blijft actief onder eigen naam.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.