Geplaatst door BlueVoyant

BlueVoyant lanceert ‘Splunk Your Way with BlueVoyant’ om Cloud-Native Splunk Managed Detection & Response-, consulting- en implementatiediensten uit te breiden

Amsterdam – Toonaangevend intern en extern cybersecurityplatform BlueVoyant heeft middels ‘Splunk Your Way with BlueVoyant’ haar consulting-, implementatie- en Managed Detection & Response diensten (MDR) uitgebreid. De nieuwe service helpt klanten om hun Splunk Cloud Platform en Splunk Enterprise investeringen te maximaliseren.

Met de nieuwe Premier Manage aanstelling erkent Splunk BlueVoyant als een belangrijke Managed Service Provider partner. BlueVoyant verdiende ook kerncompetentie-badges voor Cloud Migration and Cloud Migration: Co-Delivery, en heeft tweehonderd actieve Splunk-certificeringen. In 2022 breidde BlueVoyant haar Splunk go-to-market uit door het aanbod op de Amazon Web Services marktplaats aan te bieden.

“Met ‘Splunk Your Way with BlueVoyant’ bieden we onze klanten consulting, implementatie en cyberbeveiliging op een kosteneffectieve manier”, zegt Drew Gibson, senior director bij BlueVoyant voor de Splunk Alliance van het bedrijf. “BlueVoyant heeft een sterke relatie met Splunk. Dankzij onze expertise in Splunk-producten kunnen we gezamenlijke klanten meer controle bieden over hun datagebruik en veiligheid.”

De belangrijkste uitbereidingen met ‘Splunk Your Way with BlueVoyant’ zijn:
Klanten in staat stellen om in on-premise-, hybride- en multi-cloudomgevingen beveiligingsgegevens te verzamelen, te bewaken en te analyseren in één enkel platform;
Cloud-native SIEM met real-time zichtbaarheid om dreigingen te identificeren en snel op te lossen;
Vermindering van de datalast met twintig procent of meer dankzij een eigen Data Readiness-model dat datakwaliteit verbetert en kosten verlaagt;
Onboarding binnen een maand voor bestaande Splunk-gebruikers om snel de voordelen van BlueVoyant te ervaren;
Continue verbetering door gebruik te maken van snellere levering van beveiligingscontent en pariteit tussen verschillende SIEM- en EDR-tools;
Beschikbaarheid van een breed scala aan workshops, retainers en MDR-services om klanten te helpen hun Splunk-product te optimaliseren, implementeren, beheren, bewaken en beschermen.
“Dankzij onze MDR voor Splunk die we in 2021 hebben gelanceerd en door de expertise van duizenden Splunk-implementaties door onze Concanon Professional Services-divisie, zijn wij in staat om een aantrekkelijke service te bieden die de klant helpt om het maximale uit zijn Splunk-investering te halen, zowel on-premise als via Splunk Cloud”, zegt Michael Cormier, algemeen directeur van Concanon, onderdeel van BlueVoyant. BlueVoyant heeft Conanon in het najaar van 2021 overgenomen om haar end-to-end Splunk-platformmogelijkheden te verbeteren.

BlueVoyant organiseert op donderdag 13 april om 19.00 uur (CET) een webinar over wat het bedrijf heeft geleerd van Splunk-implementaties en klanten, en om vragen te beantwoorden. Huidige klanten, cybersecurityprofessionals en andere partijen kunnen zich via deze link aanmelden. Meer informatie over ‘Splunk Your Way with BlueVoyant’ is hier beschikbaar.