Geplaatst door Blu-Jay

BluJay gaat samenwerking aan met project44

Dordrecht, 27 januari 2020 –  BluJay Solutions, leverancier van supply-chain software en -diensten gedreven door ’s werelds eerste Global Trade Network, kondigt een samenwerking aan met project44, het leidende Advanced Visibility Platform™ voor verladers en logistieke dienstverleners.

Deze samenwerking combineert de multi-tenant, cloudgebaseerde Transportation Management-oplossing van BluJay met project44’s wereldwijde, multimodale netwerk, rigoureuze gegevensbeveiligingssysteem en mogelijkheden voor het opschonen en normaliseren van data.

“We zijn verheugd om samen te werken met BluJay omdat ze samenwerken met veel van ’s werelds meest vooruitstrevende verladers en logistieke dienstverleners”, zegt Tommy Barnes, Head of Global Network Partnerships bij project44. “Beide bedrijven willen optimaal resultaat behalen voor hun klanten en hebben vergelijkbare perspectieven op de toekomst van logistiek en transport. De alliantie tussen project44 en BluJay zal helpen bij het creëren van een meer verbonden ecosysteem en enorme toegevoegde waarde bieden voor onze gezamenlijke klanten.”

Lees hier het volledige Engelstalige persbericht.

Over BluJay Solutions
BluJay Solutions levert supply chain-software en -diensten aan ‘s werelds meest vooruitstrevende retailers, distributeurs, expediteurs, fabrikanten en logistieke dienstverleners. Het BluJay Global Trade Network transformeert supply chain-logistiek en maakt het mogelijk voor klanten om de krachten te bundelen met ruim 40.000 internationale partners die verbonden zijn aan het netwerk. Met BluJay kunnen organisaties snellere handel bedrijven, hun supply chain-waarde inzetten om concurrentievoordeel te behalen en vooruit te kijken om hun toekomst in de wereldwijde economie te versterken. Voor meer informatie kijk op: www.blujaysolutions.com of volg ons op social media via @myBluJay en LinkedIn.