Boekpresentatie ‘Gastgevers in Geluk’: de kracht van service anno 2016

Op 7 december 2016 om 16.00 uur vindt in de Hotelschool The Hague – o.l.v. Paul Geraeds CEO Bakker.com – de boekpresentatie plaats van ‘Gastgevers in Geluk’. Het boek is een managementroman (233 pag.) over de nieuwe kracht van hartverwarmende hospitality in een digitale samenleving. De auteur – Luc van Bussel – neemt de lezer mee naar de nieuwe betekenis van ‘Gastgeverschap’ voor bedrijven en organisaties in de dienstverlening. Hij introduceert nieuwe begrippen als ‘Bereikrijk’, ‘Binnenvoelbaar’, ‘Luistergevig’, ‘Oplosselijk’, ‘Verrasvast’, ‘Verwenzaam’ en ‘Teruglustig’.

In het boek delen negenentwintig markante professionals hun visie op gastvrijheid en dienstverlening, waaronder: Gerard van Vliet (Directeur NCD), Philip van Mountford (CEO Hunkemöller), Bob Hutten (CEO Hutten Group), Paul Geraeds (CEO Bakker.com), Bas van der Veldt (CEO AFAS), Jaap Bressers (Auteur ‘Waar een wiel is, is een weg’), Danielle Braun (Auteur ‘De Corporate Tribe’ Managementboek van het Jaar 2016), Rob Hermans (CEO Fletcher Hotels), Mark Haak Wegmann (CEO Center Parcs Europe), Charles van Goch (CEO Mise en Place & HotelloTop), Job Heilijgers (Oprichter Regardz) en de directies van Hotelscholen in de Benelux. Deze negenentwintig gastschrijvers maken het boek compleet en geven de lezer een brede blik in de wereld van hospitality.

Luc van Bussel (1964) is ondernemer, spreker en auteur. ‘Gastgevers in Geluk’ is zijn derde boek. In 2008 schreef hij het boek ‘Infarct, de naderende stilstand van Nederland’ en organiseerde het eerste Nationale File Forum. In 2013 publiceerde hij ‘Alles Kan Beter, 10 Succesfactoren voor duurzame groei”. Luc van Bussel is vanaf 2013 CEO van Regardz Hospitality Group. Hij studeerde Hotelmanagement aan de Erasmushogeschool in Brussel en Cornell University New York, was de drijvende kracht achter de Center Parcs innovaties in de jaren negentig en werd een spraakmakend CEO in de Automotive Branche in de periode 2000-2013.

1 Reactie

Luc van Bussel is een geweldige marketing man maar geen directeur die de executie realiseert! Bij profile tyrecentres lag hij met de commissarissen overhoop, met Bovag etc. Nu in hotel wereld bij Regardz. Zij hebben, na een mislukte menger met van den Tweel, behoefte aan een doener maar trekken een denker aan. In theorie allemaal erg mooi Luc maar je moet het nog even laten zien! Je boek heb ik met veel plezier gelezen overigens! Chapeau! Grt Onno K.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug