Industry Wire

Geplaatst door Boondoggle Amsterdam

Boondoggle and Aquarius laten voetbalteams zweten

Boondoggle ontwikkelde voor Aquarius de activatie Sweat to Get to Brazil. Ex-profvoetballer en tv-analyticus Jan van Halst daagt Nederlandse voetbalteams uit om zich in het zweet te werken om zichzelf te verbeteren én een reis te winnen naar het WK in Brazilië.
Voetbalteams kunnen zich kwalificeren door Aquariusdoppen te sparen en een video te uploaden. In de video moet het team laten zien hoe zij hun teamprestaties verbeteren. Zes teams worden geselecteerd voor de selectiedag bij de KNVB in Zeist. Hier mogen zij laten zien wat zij in huis hebben en worden zij ook getraind en gecoacht door Jan van Halst en KNVB-trainers om hun kwaliteiten te verbeteren. Het best presterende team wint de reis naar Brazilië om daar Oranje aan te moedigen om het beste uit zichzelf te halen.
Site: www.aquariuskeepmoving.nl

Credits:
Opdrachtgever: Coca-Cola Nederland BV
Verantwoordelijk bij klant: Marieke Liesting, Ellen de Boer, Anja Molenkamp
Bureau: Boondoggle Amsterdam
Concept: Darren Reynoldson, Emmy Beijk, Kim Alers
Art Direction: Sven Thierie
Account: Sander Tacx, Lieven Dewitte
Video producer: Willem Doorman (GetLocal)

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht