Geplaatst door Botz4U

Botz4U versnelt adoptie chatbots MKB

Rotterdam, 2 december 2019. Met de lancering van een aantal kant en klare bots, maakt het Rotterdamse Botz4U chatbots bereikbaar voor iedereen. Recent onderzoek van Capgemini toont aan dat de adoptie van chatbots onnodig achterblijft. Botz4U is opgericht om hier iets aan te doen. Om te beginnen met de lancering van haar antwoord- en verkoopbots.

De bovenkant van het MKB profiteert al enige tijd van de mogelijkheden die chatbot technologie biedt. Kleinere ondernemingen kijken tot nu toe nog de kat uit de boom. Botz4U richt zich op de zorgen van de laatste groep. Met de chatbots van Botz4U kiest een ondernemer voor een aanpak zonder risico’s: geen investeringen vooraf, geen technische kennis nodig en flexibele, maandelijks opzegbare, abonnementen.

Chatbots hebben veel voordelen. Ze genereren meer omzet online, zorgen voor tevreden klanten en zijn een remedie tegen de tijd die vaak wordt verspild met simpele en repetitieve taken. Experts zijn dan ook lyrisch over de toekomst van chatbots. Gartner bijvoorbeeld verwacht dat in 2020 een kwart van alle klant ondersteunende afdelingen een chatbot zal inzetten. Deze voordelen zijn nu dus bereikbaar voor elke ondernemer.

Meer informatie over kant en klare chatbots is te vinden op de website van Botz4U. Hier kan ook een proefabonnement worden afgesloten.

Over Botz4U
Het Rotterdamse Botz4U helpt ondernemers in het midden- en kleinbedrijf met de inzet van slimme chatbots. Zo halen zij meer omzet online en kunnen tegelijkertijd 24 uur per dag klaar staan voor hun klanten. www.botz4u.com.