Geplaatst door Brand New Day

Brand New Day opnieuw in Top 250 Groeibedrijven

Op 4 maart is de lijst met de 250 snelst groeiende bedrijven van Nederland bekend gemaakt. Tijdens het ondernemersevent BusinessBoost Live ontving Takeaway.com de Gouden Groeier Award. Wij zijn trots om te kunnen zeggen dat we met Brand New Day voor het vierde jaar op rij in deze lijst staan, net als veel van onze klanten!

Midden tussen onze klanten
Groeibedrijven zorgen voor meer banen. In totaal creëerden de 250 bedrijven in deze lijst meer dan 30.000 banen (in FTE). Daar profiteert de hele economie van. Brand New Day staat in 2020 voor het vierde jaar op rij in de Top 250 Groeibedrijven van Nederland. Midden tussen onze klanten, want naast Picnic (die in 2019 de snelste groeier was) staan er nog veel meer klanten van ons in deze lijst.

“Een prestatie waar we weer trots op mogen zijn,” zegt Brand New Day-directeur Jan Willem Hoitsma. “Als ondernemers van een snelgroeiend bedrijf weten we wat groeibedrijven belangrijk vinden. We geloven in wederzijdse verbindingen met onze klanten, we willen een partnerrelatie. Dan is het extra mooi dat we opnieuw tussen onze klanten staan in de Top 250 groeibedrijven.”

Wanneer kom je in de top 250?
De Top 250 Groeibedrijven is gebaseerd op het ScaleUp Dashboard van de Rotterdam School of Management en het Erasmus Centre for Entrepreneurship. Het dashboard legt alle bedrijven met meer dan 10 medewerkers langs de meetlat. Om in De Top 250 Groeibedrijven te komen, moeten bedrijven minimaal 10 FTE groot zijn en/of minstens 5 miljoen euro omzet hebben. Daarnaast moeten deze bedrijven een gemiddelde jaarlijkse groei van minimaal 20% in FTE en/of omzet realiseren.

Van de 250 bedrijven uit de lijst zijn er 92 in Noord-Holland gevestigd en 53 in Zuid-Holland. Noord-Brabant staat op de derde plaats met 41 bedrijven. Er staan 156 nieuwe bedrijven in deze editie van de Top 250 groeibedrijven. Het overzicht van de 250 snelste groeiers van Nederland laat niet alleen zien welke bedrijven de meeste banen creëren, maar ook nog eens hoog productief zijn. De echte toppers dus, die de Nederlandse economie ieder jaar weer een boost geven!