Industry Wire

Geplaatst door Building Blocks

Building Blocks, Flow.ai en Teleperformance organiseren ‘Behind the Screens’: het event over conversational commerce

Tilburg, 6 maart 2020 – Building Blocks, Flow.ai en Teleperformance organiseren op 17 maart het exclusieve event over conversational commerce: Behind the Screens. Door de unieke samenwerking kunnen de drie experts in klantinteractie de deelnemers onderdompelen in praktijkverhalen over de inzet van gedigitaliseerde communicatie en artificial intelligence voor klantcontact. Inspirerende use cases en leren van peers staan centraal tijdens het event dat zich richt op hoger management en C-level.

Praktische inspiratie
Tijdens het event komen alle aspecten van gedigitaliseerd klantcontact aan bod. Van uitdagingen tijdens de implementatie tot ethische vragen over de inzet data science; alle kanten van conversational commerce worden belicht tijdens Behind the Screens. Zo verzorgen Vodafone Ziggo en CZ keynotes over de inzet van data science voor klantcontact. Hoe zorg je bijvoorbeeld dat de board meekomt? Tijdens het event krijgen deelnemers letterlijk te zien wat zich achter een scherm afspeelt. Hierdoor kunnen ze praktische inspiratie en ideeën opdoen waarmee ze morgen al aan de slag kunnen om hun eigen klantinteracties te optimaliseren. De echte fanatiekeling kan zich ook nog wagen aan een workshop chatbot bouwen.

Unieke Tilburgse samenwerking
Het event heeft een Tilburgs karakter door de unieke samenwerking van de drie bedrijven uit deze Brabantse stad. Building Blocks, Flow.ai en Teleperformance hebben samen al meerdere projecten succesvol uitgevoerd. De drie partijen vullen elkaar goed aan door de verschillende specialismes. Waar Building Blocks sterk is in personalisatie en machine learning, is Flow.ai expert in het ontwikkelen van chatbots en weet Teleperformance alles over klantcontact.

“In onze samenwerking hebben we alle drie een toegevoegde waarde”, vertelt Sander Harryvan, Marketing Manager bij Building Blocks. “Daarom is het een logische stap om samen een event te organiseren. Dankzij co-creatie komen business en analytics samen en kunnen we waardevolle oplossingen aanbieden voor gedigitaliseerd klantcontact om zo de klant beter van dienst te zijn. Hoe dat er in de praktijk aan toe gaat, willen we graag delen tijdens Behind the Screens.”

“Conversational commerce is een hot topic en er worden veel toekomstvisies voorgeschoteld”, vertelt Gijs van de Nieuwegiessen, co-founder en CEO van Flow.ai. “Met workshops, use- en klantcases geven we een kijkje in de keuken en laten we zien wat er nu al mogelijk is.”

Tom Mac-Kenzie, Digital Development Manager bij Teleperformance: “We geloven dat het bieden van een goede customer experience belangrijk is voor organisaties en hun klanten. Dankzij de expertise van Flow.ai en Building Blocks kunnen we met behulp van Atificial Intelligence en data science unieke customer care oplossingen bieden waarin snelheid en accuraatheid geborgen worden. Wij zijn dan ook blij met deze samenwerking en kijken uit naar wat we in de toekomst nog meer samen kunnen bewerkstelligen.”

Meer informatie
Er zijn nog enkele tickets beschikbaar voor het event. Ben je geïnteresseerd? Stuur dan een e-mail naar info@building-blocks.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht