Geplaatst door BUX

BUX passeert 30.000 Belgische klanten

Amsterdam, 14 januari 2021 – BUX kondigt vandaag aan de 30.000 Belgische klanten te zijn gepasseerd. De grootste mobiele broker van Europa lanceerde BUX Zero in de tweede helft van vorig jaar en betrad daarmee als eerste broker die commissievrij beleggen aanbiedt de Belgische markt. Nadat BUX recentelijk naar 100.000 Duitse klanten en 150.000 Nederlandse klanten groeide, hebben nu meer dan 30.000 Belgen een beleggingsrekening geopend.

“We verwelkomen momenteel een massale toestroom aan Belgische klanten. Als enige broker die commissievrije beleggen biedt in België, zorgen we ervoor dat ook de nieuwe generatie de beleggingsmarkt kan betreden en een stabiele financiële toekomst kan opbouwen. Binnen enkele minuten kunnen zij al een rekening openen en gebruik maken van een toegankelijke app, met lage kosten”, zegt Nick Bortot, oprichter en CEO van BUX.

BUX lanceerde BUX Zero in september 2019 en is sindsdien succesvol uitgebreid naar de Duitse, Oostenrijkse, Franse en Belgische markt. Binnen slechts 6 maanden groeide BUX in België uit tot meer dan 30.000 klanten.