Geplaatst door BvA

bvA blijft groeien en houdt contributie gelijk

Amsterdam, 8 december 2022 – bvA, de enige vereniging van uitsluitend adverteerders, sluit 2022 af met gezonde groeicijfers. Het ‘netwerk van merkleiders’ verwelkomde in het afgelopen jaar maar liefst 14 nieuwe leden. De groei betekent ook dat de contributie in 2023 niet hoeft te worden verhoogd.

Ook voor het nieuwe jaar hebben zich al drie nieuwe leden aangemeld. Het netwerk van merkleiders begint 2023 daarmee met een totaal ledenaantal van 138. Dat levert de huidige leden ook voordeel op, want ondanks de stijgende kosten blijft de ledenbijdrage stabiel. Daarnaast vangt bvA een deel van de kostenstijgingen op vanuit de reserves van de vereniging.

Inspiratie en belangen
Steeds meer bedrijven kiezen voor bvA vanwege de unieke mogelijkheid ervaringen uit te wisselen met merkleiders tijdens inspirerende en educatieve netwerkevenementen. Daarnaast kunnen al hun marketeers gebruikmaken van het actuele, gevarieerde en leerzame webinar-programma.

Erik van Engelen, voorzitter bvA, vertelt: ‘We zijn heel trots dat ook dit jaar weer zoveel prachtige merken zich bij ons hebben aangesloten. Dat maakt dat we steeds krachtiger voor de gezamenlijke belangen kunnen opkomen. In deze tijd waarin de vrijheid van merken om hun boodschap uit te dragen onder druk staat, is dat extra belangrijk. Samen kunnen we laten zien wat de positieve bijdrage van merken kan zijn aan de noodzakelijke maatschappelijke veranderingen. We kijken er zeer naar uit om daar in 2023 met alle huidige én nieuwe leden volop mee verder te gaan!’.

bvA activeert haar leden om bij te dragen aan maatschappelijke doelen en zet zich in voor onderwerpen die individuele bedrijven niet zo makkelijk kunnen aanpakken. Zo sprak bvA zich dit jaar uit tegen de oproep om bureautarieven te verhogen en de voorstellen om reclame voor fossiele brandstof en vlees te verbieden.

Nieuwe leden 2022
De nieuwe leden van bvA in 2022 zijn: a.s.r., Cloetta, De Bijenkorf, Enrico Roots in Good Food, Exact, GranFood, Haribo, Hogeschool van Amsterdam, Karma Kebab, Media Markt, Riedel, Signature Foods, Upstairs, Westland Kaas.