Geplaatst door BrightPensioen

Campagne BrightPensioen stelt reviews leden centraal

Amsterdam 6 december 2021 – BrightPensioen laat in hun nieuwe campagne de leden spreken. Reviews van leden op reviewplatform Trustpilot worden in radiospotjes voorgelezen door de oprichters van BrightPensioen. Op de homebase van BrightPensioen in Amsterdam wordt een hele muur volgehangen met reviews. Deze muur is inmiddels omgedoopt tot de Bright Side. BrightPensioen scoort gemiddeld een 4.8 (op een schaal van 1 tot 5) op het reviewplatform Trustpilot.

Sjaak Zonneveld, directeur BrightPensioen: “Gemiddeld een 4,8 scoren op Trustpilot is hoog. We zien de tevredenheid bij leden ook terug in een NPS score van 73 (aanbeveling op een schaal van -100 tot +100). Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn met een hogere NPS. 1 op 3 leden komt dan ook binnen via een ander lid. Vandaar dat we hebben gekozen om die eerlijke reviews van echte leden in een campagne centraal te stellen. En niet het ‘wij van wc-eend verhaal’.”

De Bright Side met reviews is ook online te bekijken. De campagne wordt ook online ingezet.

Over BrightPensioen

BrightPensioen biedt flexibele pensioenopbouw voor zzp’ers, DGA’s en iedereen die zelf pensioen wil opbouwen. BrightPensioen is de enige aanbieder die geen geld verdient aan het pensioenvermogen van de deelnemers, maar aan een jaarlijks lidmaatschap. Zo blijft er meer over voor de deelnemer. Deelnemers zijn mede-eigenaar via een deelnemerscoöperatie. Daardoor hebben ze zeggenschap en delen ze mee in de winst. Het vermogen wordt tegen kostprijs belegd in een 100% duurzaam lifecycle fonds. BrightPensioen is een social enterprise, in 2013 opgericht door Karin Jakobsen. BrightPensioen kreeg zowel in 2017, 2018, 2019 als 2020 de hoogste score van vijf sterren van MoneyView in de jaarlijkse vergelijking van lijfrenteproducten in de categorie productvoorwaarden en in 2021 vijf sterren voor de beleggingsrekening op prijs in de categorie ‘laten beleggen’. Sinds november 2021 heeft BrightPensioen ook de Bright Nabestaandenverzekering.