Cannes Lions 2025: Adobe brengt creativiteit, marketing en AI samen voor betere klantbeleving

Cannes/Amsterdam, 17 juni 2025 – Tijdens Cannes Lions, het internationale festival voor creativiteit en marketing, presenteert Adobe (Nasdaq: ADBE) een reeks productinnovaties gericht op Customer Experience Orchestration (CXO). Deze aanpak gaat verder dan traditioneel klantbeheer en integreert creativiteit, marketing en AI om naadloze, persoonlijke klantbelevingen te leveren op elk kanaal. Nu de wereldwijde creatieve en marketingsector samenkomt in Cannes, benadrukt Adobe hoe creativiteit – ondersteund door slimme technologie – essentieel blijft om op te vallen in een druk medialandschap. Adobe biedt bedrijven tools om efficiënt en op grote schaal betekenisvolle klantinteracties te creëren en coördineren. Nieuwe innovaties “Persoonlijke beleving op grote schaal vraagt om een krachtige combinatie van creativiteit, marketing en AI,” aldus Anil Chakravarthy, president Digital Experience Business bij Adobe. “Met onze AI-platformen helpen we bedrijven om écht relevante ervaringen te bieden.” Belangrijke aankondigingen tijdens Cannes Lions: |
|
AI-agents in Adobe Experience Platform Bekijk hier alle productaankondigingen van Adobe tijdens Cannes Lions. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.