Celonis en ASOS verbeteren shopervaring door supply chain-optimalisatie met behulp van Process Intelligence

Amsterdam, 11 juli 2025 – Celonis, leider in Process Mining, breidt de samenwerking met online fashion retailer ASOS uit. Samen optimaliseren zij de supply chain van ASOS met behulp van het Celonis Process Intelligence-platform. Hierdoor krijgt ASOS inzicht in de volledige toeleveringsketen en zorgt het voor minder procesvariaties, snellere levering en een verbeterde klantervaring. “ASOS is hét voorbeeld van hoe toonaangevende retailers Process Intelligence inzetten om hun operatie te transformeren,” aldus Rupal Karia, General Manager UKI en MEA bij Celonis. “Met Celonis krijgt ASOS ongekende inzichten in de end-to-end supply chain en kan het realtime verbeterkansen signaleren én benutten. Samen ontsluiten we het volledige potentieel van de supply chain van ASOS voor snellere, slimmere en efficiëntere operaties op grote schaal.” Snelle levering door procesgerichte supply chain transformatie “Met Celonis hebben we onze hele supply chain verbonden, van intake en inbound tot outbound en retouren. Teams werken nu samen, processen zijn gestroomlijnd, kosten verlaagd en we leveren de laatste trends sneller aan de klant,” zegt Laurence Moore, Head of Strategic Projects, Supply Chain bij ASOS. |
Celonis biedt ASOS essentiële inzichten in onder andere: |
|
Toekomstvisie |
|
Over Celonis |
© 2025 Celonis SE. Alle rechten voorbehouden. Celonis en het Celonis “droplet” logo zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Celonis SE in Duitsland en andere jurisdicties. Alle andere product- en bedrijfsnamen zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van hun respectieve eigenaars. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.