Industry Wire

Cendris Customer Contact dubbel genomineerd voor NCCA Awards

Leeuwarden, 24 maart 2015 – Cendris Customer Contact, leverancier van callcenterdiensten contact center diensten en specialist in het optimaliseren van klantcontact, maakt kans op de Social Media Service Award én de Technology Solution Award, zo blijkt uit de nominaties van de Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA), die op 23 april 2015 worden uitgereikt. Een vakjury bepaalt op basis van een uitgebreide analyse en bedrijfsbezoeken welke organisaties de felbegeerde prijzen winnen.

De nominatie voor de Social Media Service Award heeft Cendris te danken aan een mooie samenwerking met opdrachtgever en moederbedrijf PostNL. PostNL wilde social media integreren in een nieuwe contactstrategie die steunt op de Cendris-pijlers empathisch vermogen, expertise, oplossingsgerichtheid en relaties opbouwen. Ook wel webcare 2.0 genoemd. In enkele maanden tijd veranderden de social-mediakanalen van PostNL van klaagplatformen naar actieve media met een grote schare fans. Het positieve sentiment rondom het merk PostNL schoot omhoog.

In de categorie technologie is Cendris in de schijnwerpers gezet vanwege een bijzondere samenwerking met T-Mobile en brightOne. Daarin heeft elke partij een unieke inbreng en stellen ze samen het klantgerichte resultaat continu centraal. Een samenwerking waarin iedereen elkaar voortdurend stimuleert om het morgen nóg beter te doen. Primaire doel hiervan is aantonen hoe goed (service)technologie en menskracht elkaar kunnen versterken: mens + technologie = synergie!

Directeur Customer Contact van Cendris Vincent Stringer “Het is een hele eer om twee keer genomineerd te zijn. Deze awards zijn heel belangrijk in onze branche. Ik ben er trots op dat de jury onze bijzondere samenwerking met klanten, zoals T-Mobile en brightOne op waarde weet te schatten. Op de social-medianominatie ben ik zo mogelijk nog trotser. Customer care is een uitgelezen kans om klanten weer blij te maken. Dat kan namelijk heel goed en dat laat deze case met PostNL mooi zien. Ook hier geldt: aandacht voor klanten is ontzettend belangrijk. Luister goed naar ze, want ze maken je uiteindelijk tot wie je bent.” Volgens Stringer blijkt uit de nominaties dat de Cendris-filosofie aanspreekt in de markt. Voor het bedrijf zit de essentie van klanttevredenheid in de behandeling. Daarom staan de medewerkers zo dicht mogelijk bij de eindklant en weten we wat er leeft.¨

NCCA Service Technology Solution Award
● T-Mobile Nederland & brightONE IT Services & Cendris Customer Contact
● Heineken Groothandel & eGlue
● Gemeente Ede & Telecats

NCCA Social Media Service Award
● FBTO
● Cendris Customer Contact
● Allsecur

Meer informatie over de NCCA Awards is te vinden op www.ncca.nl.

Over Cendris Customer Contact
Cendris is de specialist in resultaatgerichte communicatie. Ze adviseert en faciliteert organisaties bij het vinden en werven van nieuwe klanten, het ontwikkelen en binden van bestaande klanten en het terugwinnen van verloren klanten met de inzet van resultaatgerichte communicatiekanalen. Customer Contact, onderdeel van Cendris, helpt het bedrijf onder de naam Dé Dialoogmanager het klantcontact te optimaliseren. Customer Contact maakt zowel de online- als de offline dialoog waardevol voor haar opdrachtgevers. Dé Dialoogmanager omvat alle aspecten van het klantcontact. Van het gesprek tot en met de techniek tot en met de verwerking van de verkregen data. Of het nu gaat om webcare, social media, sales- en servicecampagnes voor cross- en upselling tot en met inrichting, beheer, webselfservice & contentmanagement, ICT, Business Intelligence, telefonie of opleidingen en trainingen.

Meer informatie: www.cendris.nl/dialoogmanager

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht