Cendris sponsort Customer Centric DNA

Op 18 april worden, in Kasteel de Wittenburg in Wassenaar, de Customer Centric DNA Awards uitgereikt. BearingPoint en TNS NIPO organiseren voor de derde maal de Customer Centric DNA Awards om bedrijven in het zonnetje te zetten die haar klant het best centraal stellen.
Cendris partner in alle directe communicatie-oplossingen
Cendris ondersteunt bedrijven in het centraal stellen van haar klant. Met sponsoring van dit event laten we graag zien dat Cendris de partner is in alle directe communicatie-oplossingen. Zo ook op het gebied van klantcontact.
Over de Awards
TNS NIPO doet onderzoek naar de customer centricity van een groot aantal bedrijven (van BMW, HEMA, T-Mobile en OHRA tot de Belastingdienst). Er zijn in totaal 11 categorieën waarin een award te winnen valt. Wat de Customer Centric DNA Awards zo uniek maakt, is dat de jury bestaat uit… de consument zelf! Elementen zoals proces- en medewerkersprestatie, consistentie en beleving van de dienstverlening, webcare, mond-tot-mond aanbevelingen en vertrouwen worden systematisch onderzocht en vormen de basis voor de Customer Centric DNA Awards.
Meer weten?
Informatie over de Customer Centric DNA Awards is te lezen op http://www.customercentricdna.nl/nl. Neem voor meer informatie contact op met Joyce de Jong – Hogelink, marketing manager Customer Contact, 088 22 55 120.</p>
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.