Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint.nl is benoemd tot VMware Enterprise partner

Centralpoint.nl is al jarenlang een gewaardeerde partner van Vmware.
VMware is de toonaangevende speler op het gebied van virtualisatieoplossingen waarmee het gebruik van bestaande hardware wordt vergroot en de bedrijfskosten reduceert.
Een intensief trainingsprogramma van een aantal medewerkers van Centralpoint.nl EN de bewezen competenties uit het verleden hebben er toe geleid dat Centralpoint.nl sinds vandaag het VMware Enterprise Partner logo mag voeren.

Het VMware Enterprise Partner programma is het hoogst haalbare partner programma en stelt zeer hoge eisen aan de organisaties die toegelaten worden.

We mind your business
Directeur Brian Speelman: “Wij zijn trots op het voeren van het VMware Enterprise Partner logo, dat ondersteund door de nieuwe Corporate Identity met alleszeggende pay-off “We Mind Your Business” maakt dat wij klaar zijn voor de levering van Virtualisatie. ‘We Mind Your Business” geeft aan dat we een onafhankelijke speler in een markt vol internationale ketens zijn waardoor we doorgaans sneller en meer betrokken kunnen acteren. Bovendien zijn we ijzersterk in het leveren van maatwerk voor de meest unieke uitdagingen”.

Over Centralpoint.nl
Centralpoint.nl is een online aanbieder van computerproducten. Het bedrijf biedt consumenten, overheid en bedrijven meer dan 400.000 artikelen van ruim 2.000 merkfabrikanten. De website www.centralpoint.nl staat met 50.000 unieke bezoekers per dag in de top 6 van best bezochte ICT Hard- en software websites. Door een uniek geautomatiseerd systeem zorgt Centralpoint.nl voor levering binnen 24 uur tegen scherpe prijzen.
De omzet is van € 1 miljoen in 2002 gestegen naar een omzet van ruim € 39 miljoen in 2009.

Joop van den Ende en Hubert Deitmers hebben sinds 2008 een belang in Centralpoint.nl en zijn actief betrokken bij de groei van het bedrijf.