Geplaatst door Central Point Europe

Centralpoint.nl op plaats 443 in de Fast500 EMEA 2009 ranking

Amstelveen, 25 november 2009 – Centralpoint.nl behoort tot de top-500 snelst groeiende technologie bedrijven in Europe volgens de Deloitte Fast500 EMEA 2009 ranking.

De Fast500 EMEA is de jaarlijkse ‘groeicompetitie’ voor technologiebedrijven uit Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Tijdens de Fast500 EMEA Awards Ceremony, die gisterenavond plaats vond bij Chelsea Football Club in Londen heeft Centralpoint.nl de 443e plaats behaald met 409% groei. De ranking vindt plaats op basis van de percentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar.

“Wij zijn supertrots met deze ranking voor het 3e jaar op rij. Ook dit jaar behoren wij tot de top-500 snelst groeiende technology bedrijven in Europa, een superprestatie die wij jaar op jaar met het gehele Centralpoint team voor elkaar hebben gekregen” aldus Brian Speelman, Directeur van Central Point.

Over Central Point
Central Point is een online aanbieder van computerproducten. Het bedrijf biedt consumenten, overheid en bedrijven meer dan 375.000 artikelen van bijna 1.300 merkfabrikanten.
Door een uniek geautomatiseerd systeem zorgt Central Point voor levering binnen 24 uur tegen scherpe prijzen. Joop van den Ende en Hubert Deitmers hebben sinds 2008 een belang van 30% in Central Point en zijn actief betrokken bij de groei van het bedrijf.

About The Deloitte Technology Fast 500 EMEA
The Deloitte Technology Fast 500 EMEA programme is the region’s most objective industry-ranking standard to focus on the technology field. It was created in 2000 to recognize the effort and dedication of the 500 fastest-growing technology companies in EMEA and includes all areas of technology, from Internet to biotechnology, from medical and scientific to computers/hardware. It includes both public and private companies. The awards, which have been running in EMEA for many years, are based on five-year average percentage revenue growth. Frequently asked questions are answered on www.deloitte.com/fast500emea. Details of the winning companies including breakdowns by country, industry sector and ranking will be available at www.deloitte.com/fast500emea.