Industry Wire

Geplaatst door Clarity Commerce Solutions

Clarity toont mobiele mogelijkheden voor ‘gastinteractie’ tijdens de Euro Attractions Show 2011 in Londen

Van 27 t/m 29 september 2011 staat de Clarity-stand (nummer 261) geheel in het teken van de strategie en visie van Clarity ten aanzien van de inzet van mobiele technologie. Vooral met het marketingplatform van ClarityLiveTM kunnen entertainmentparken ’gastinteractie’ versterken – zowel voor, tijdens als na een bezoek – door gebruik te maken van de nieuwste trends op het gebied van sociale media en mobiele interactie. De nieuwe channeltools versterken de bezoekerservaring door het aanbod van mobiele games en bestel- en koopfunctionaliteit die interactief werken.

Michel de Beer, General Manager EMEA bij Clarity Commerce Solutions: “We tonen de EAS-deelnemers op onze stand graag de verschillende interessante, interactieve manieren waarop ze met bezoekers in contact kunnen komen. Verbetering van ‘interactie’ staat centraal in de aanpak van Clarity. Met onze nieuwste producten gaan we dan ook voortdurend de dialoog aan met de bezoeker en creëren we sterke, merktrouwe communities. We kunnen exploitanten laten zien hoe ze hun merken kunnen beschermen, bezoekers kunnen stimuleren en belonen en toekomstige bezoeken kunnen promoten.”

De ClarityLiveTM for Entertainment software wordt al gebruikt door vele grote spelers binnen de sector, waaronder Six Flags, Parques Reunidos en Merlin Entertainments. Maar ook kleinere parken als Hellendoorn en Dolfinarium zijn bijzonder te spreken over ClarityLive. De software verbetert de prestaties van uiteenlopende klanttypes, zoals attracties, pretparken, resorts, bioscopen, theaters, poppodia, stadions en sportclubs.

Loyalty
Specialisten demonstreren de nieuwe mobiele interactie- en loyaliteitstools, evenals de uitgebreidere ClarityLive™ for Entertainment oplossing. Promoties die gebaseerd zijn op loyalty en een stimulans zijn voor de commerciële omzet, wil iedere exploitant graag gebruiken. Clarity’s expertise op dit gebied is gebaseerd op ervaringen in verschillende sectoren, zoals retail, horeca en leisure, waar Clarity diverse grote loyaliteitsprogramma’s uitvoert.

Verzamelen en toepassen van bezoekersdata
ClarityLive™ bevat alle kennis die een exploitant heeft over elke bezoeker. Exploitanten kunnen de gegevens van bezoekers verzamelen en koppelen, systemen met elkaar verbinden en die kennis gebruiken om nieuwe niveaus van klantbeleving te creëren. Krachtige oplossingen zoals cross channel promoties, al dan niet gecombineerd met elektronische vouchers, kunnen in ClarityLiveTM worden gemaakt en zorgen voor een eerlijk loyaliteitsgevoel. Dit stimuleert niet alleen het bestedingsgedrag maar bevordert ook merkentrouw en herhalingsaankopen van bezoekers. Dit alles blijkt veel effectiever dan generieke groepsvoucherprogramma’s waarmee uitsluitend op prijs gestunt kan worden en waarbij van loyaliteit geen sprake is.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht