Geplaatst door CMOtalk

Cmotalk introduceert cmotalk/next voor toekomstige cmo’s

CMOtalk, sinds 2015 dé community voor CMO’s in Nederland, kondigt met trots de lancering van CMOtalk/Next aan. Een nieuwe community die zich richt op de nieuwe generatie CMO’s, met als doel een brug te slaan tussen ervaren bestuurders en veelbelovende marketingleiders.

CMOtalk/Next is het platform waarin senior marketeers, merk- en communicatiemanagers worden gekoppeld aan ervaren CMO’s met veel kennis en een uitstekend netwerk. De nieuwe community zorgt voor een inspirerende dynamiek met frisse inzichten. CMOtalk/Next richt zich op ‘next CMO’s’ in de marketing: leidinggevenden met minimaal 8 jaar ervaring bij topadverteerders of scale-ups, die budgetverantwoordelijkheid dragen en actief bijdragen aan het vakgebied via publicaties of keynotes. Een positieve instelling en de wil om bij te dragen aan de community zijn essentieel.

CMOtalk/Next symboliseert de cyclus van continuïteit en innovatie binnen onze community. Door de kennis en ervaring door te geven, zorgen we ervoor dat ons vakgebied zich blijft ontwikkelen met nieuwe inzichten.Klaas Weima, founder CMOtalk

Door de marketingbestuurders van vandaag en morgen met elkaar te verbinden, versterken we de hele marketingindustrie. Zo draagt CMOtalk/Next direct bij aan de missie van CMOtalk: marketing op het hoogste niveau binnen organisaties bestendigen. Aanmelden met early bird-korting kan sinds vandaag op community.cmotalk.nl/next