Coen Dieckman (Swapfiets) en Roy van Rijn (VICE) naar GoSpooky

Social first marketing bureau GoSpooky breidt haar team uit met de komst van Coen Dieckman als operations director en Roy van Rijn als finance director. Beide functies moeten de ambitieuze groeiplannen van het bureau gaan faciliteren.
Coen Dieckman was voorheen global head of retail bij Swapfiets, waar hij bijdroeg aan de groei van het bedrijf van 8 naar 1200 mensen. In zijn nieuwe rol zal Dieckman zich voornamelijk focussen op het verder professionaliseren en schaalbaar maken van de processen binnen GoSpooky. Roy van Rijn was eerder werkzaam bij VICE Media Group waar hij als financieel directeur verantwoordelijk was voor de Noord-Europese regio.
Liam Tjoa, oprichter GoSpooky: “We verheugen ons enorm op de komst van Coen en Roy. Beiden brengen een hoop kennis en ervaring mee die goed passen bij onze internationale ambities. Met ons groeiende klantenportfolio en een team van meer dan 50 collega’s, is het van essentieel belang dat we op een toekomstbestendige manier opereren en dat de groei in goede banen wordt geleid.”
Coen Dieckman: “Ik geloof heel erg in waar GoSpooky voor staat en wat ze doen. Ze hebben als bureau de snelheid, flexibiliteit en mogelijkheden om zichzelf continue te blijven ontwikkelen en uitvinden. De potentie is er om het grootste en meest invloedrijke social bureau ter wereld te worden en ik kijk er naar uit om daaraan bij te dragen.”
Roy van Rijn: “Na 10 jaar in de corporate wereld heb ik heel veel zin om aan de slag te gaan bij zo’n jong, dynamisch en energiek bedrijf als GoSpooky”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.