Comarch werkt samen met Bank2Loyalty om krachtige customer engagement tools rechtstreeks naar de winkelvloer te brengen

Venray, Nederland & Krakau, Polen, 13 juli 2023 – Comarch, een toonaangevende leverancier van innovatieve AI-aangedreven loyaliteitsplatforms, en Bank2Loyalty, een specialist in klantidentificatie en interactie technologie, zijn verheugd een strategisch en technisch partnerschap aan te kondigen. Deze samenwerking biedt retailers de mogelijkheid om geavanceerde, gepersonaliseerde loyaliteitsoplossingen rechtstreeks naar de winkelvloer te brengen.
Comarch, bekend om het creëren en beheren van marketingcampagnes en loyaliteitsprogramma’s, gaat zijn technologie integreren met het unieke identificatiesysteem van Bank2Loyalty. Met dit systeem kunnen klanten zich naadloos identificeren via betaalpassen of creditcards, betaalapps of draagbare apparaten, waardoor een verrijkte, gepersonaliseerde klantervaring mogelijk wordt.
“Door deze samenwerking overbruggen we de kloof tussen klantinteracties in de winkel en digitale loyaliteitsoplossingen”, aldus Bartosz Dzieciątko, Head of Growth bij Comarch. “Door onze geavanceerde AI/ML-technologie te integreren met het identificatiesysteem van Bank2Loyalty, brengen we onze krachtige tools voor klantenbinding rechtstreeks naar de winkelvloer. Hierdoor kunnen retailers nog meer en betere gepersonaliseerde klantervaringen creëren, wat leidt tot sterkere, langdurige relaties.”
Dankzij de klantidentificatietechnologie van Bank2Loyalty kan het loyaliteitsplatform van Comarch worden geactiveerd en gepersonaliseerd op ieder gewenst punt van interactie met de klant, in de winkel. Dit markeert een belangrijke stap voorwaarts in het potentieel voor klantgerichte retailing en naadloze omnichannel-ervaringen.
“We zijn verheugd om samen te werken met Comarch, een echte leider op het gebied van loyaliteitsplatforms”, aldus Ruud Peeters, oprichter en CCO van Bank2Loyalty. “Onze identificatie en interactie technologie opent nieuwe mogelijkheden voor real-time toepassing van de loyaliteitsoplossingen van Comarch, waardoor klanten direct bij aankoop en daarna kunnen deelnemen aan loyaliteitsprogramma’s.”
Beide bedrijven zijn enthousiast over het potentieel van hun samenwerking, waarbij de sterke punten van elk worden gebundeld om een daadwerkelijk innovatief aanbod in het retaillandschap te creëren.
Over Comarch
Comarch is een sterke wereldwijde aanbieder in IT-bedrijfsoplossingen die gericht zijn op het optimaliseren van operationele en zakelijke processen. Comarch is het toonaangevende IT-bedrijf in Centraal- en Oost-Europa en heeft meer dan 6000 ervaren IT-ingenieurs en bedrijfsadviseurs in dienst. De uitvoering en implementatie van meer dan 2000 IT-projecten in meer dan 40 landen over de hele wereld verstevigt de sterke aanwezigheid van Comarch in de IT-industrie. Ga voor meer informatie over Comarch naar http://www.comarch.com – https://www.comarch.com/trade-and-services/loyalty-marketing/ of neem contact op met Bartosz Dzieciątko, Head of Growth, bartosz.dzieciatko@comarch.com, +48 514 716 265
Over Bank2Loyalty
Bank2Loyalty is gespecialiseerd in klantidentificatie en interactietechnologie en biedt unieke oplossingen die meerdere contactpunten in de klantreis digitaliseren. Hun innovatieve aanpak maakt het voor klanten eenvoudiger dan ooit om zichzelf te identificeren, waardoor bedrijven en professionals nieuwe mogelijkheden krijgen om hun diensten persoonlijker en klantgerichter te maken.
Ga voor meer informatie over Bank2Loyalty’s naar https://www.bank2loyalty.com– https://linkedin.com/company/bank2loyalty of neem contact op met Ruud Peeters, Founder/CCO, ruud.peeters@bank2loyalty.com, +31 616048560
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.