Geplaatst door Combinatie van Factoren

De Combinatie van Factoren introduceert DCVF Behavior Consult

Gedragsverandering speelt een grote rol in een tijd waarin transitie centraal staat. Bij De Combinatie van Factoren merken we dan ook dat organisaties steeds meer behoefte hebben aan gedegen advies over gedrag. Met concrete handvaten, waarmee ze snel kunnen schakelen. Daarom introduceren we ‘DCVF Behaviour Consult’.

Who’s who?
Deze nieuwe propositie wordt geleid door strateeg en gedragsdeskundige Sanne Demir (27 jaar). Met de opleidingen communicatiewetenschap, media & persuasion en de Behaviour Change Academy in haar rugzak heeft zij alle kennis, ervaring en tools om vraagstukken rondom gedragsverandering aan te pakken en op te lossen. Niet voor niets beveelt Robert Cialdini himself het onder andere door haar geschreven boek van harte aan.

What we do
Elke gedragsvraagstuk begint bij hetzelfde uitgangspunt: er is iets veranderd. Wat er is veranderd kan van alles zijn. Of je doelgroep nou mee moet in de transitie naar duurzamer consumentengedrag, een introductie een propositie nodig heeft die anders dan anders is of Gen Z juist aan de deur bonkt met de boodschap dat het beter moet.

Meestal is het dus een visie, een doelgroep of een propositie die nieuw is. DCVF zet met Behaviour Consult haar eigen methode voor gedragsverandering in om deze drie type vraagstukken snel en gedegen aan te pakken. Met één consult of een kort traject helpen we klanten snel en effectief van abstracte problemen naar concrete oplossingen.

What we deliver
Na een Consult bij DCVF heb je als klant een wetenschappelijk onderbouwd advies in handen met praktische stappen om de uitdaging aan te pakken. Natuurlijk kunnen we ook helpen bij de doorvertaling naar een activatieconcept. Maar dat is onze andere tak van sport. 😉

Who we help
Dus DCVF Behaviour Consult is er voor iedereen die te weinig kennis in huis heeft over gedragsverandering, geen tijd heeft voor een langdurig traject, een frisse blik nodig heeft of op zoek is naar sturing in het proces.

Voor zulke vraagstukken wil je als organisatie wél professionele hulp, zonder daar per se een langdurige samenwerking met een bureau voor op te starten. Op projectbasis, dus no strings attached.

Contact
Schroom niet om contact op te nemen met onze strateeg en gedragsdeskundige Sanne, via sanne.demir@dcvf.nl. Of bel even naar +316404066