Industry Wire

Geplaatst door Embassy of Dutch Creativity

Constantijn van Oranje aanwezig op Embassy of Dutch Creativity in Cannes

Speciaal gezant van Techleap zal tijdens reclamefestival Nederlandse creativiteit en innovatie internationaal promoten

Amsterdam/Hoofddorp/Cannes – Constantijn van Oranje – speciaal gezant van Techleap – een organisatie om Nederlandse tech startups en scaleups sneller en beter te laten groeien – zal op woensdag 19 juni aanwezig zijn op de Embassy of Dutch Creativity in Cannes. Als pleitbezorger van technologische innovaties en startups zal hij de Nederlandse tech-industrie tijdens het festival promoten en versterken.

Constantijn van Oranje kijkt uit naar zijn bezoek aan Cannes:

“Het festival in Cannes is al meer dan 70 jaar dé plek waar beslissers samenkomen op zoek naar creativiteit en innovatie. Ik ben daarom blij om namens Techleap Nederlandse partijen met elkaar en met buitenlandse partners te verbinden.”

Kyra Roest, founder van de Embassy of Dutch Creativity is heel blij met de komst van Constantijn naar Cannes:

“Creativiteit kan niet meer zonder technologie en technologie kan niet zonder creativiteit. De combinatie van Techleap en de Embassy of Dutch Creativity is dan ook een hele logische.”

Het Cannes Lions festival in Cannes is voor startups een uitgelezen plek om internationaal te netwerken en kennis op het gebied van creatieve marketing op te doen. Vanaf dit jaar ondersteunt het Cannes Lions festival startups met een speciale start-up-pas. Hierdoor wordt het festival toegankelijker voor jonge bedrijven. In plaats van de reguliere prijs à €4.095 betaalt een startup €1.145 per pas. Meer informatie: https://www.canneslions.com/booking-support/start-up-pass

Constantijn van Oranje
Constantijn van Oranje is speciaal gezant van Techleap, het initiatief om Nederland om te vormen tot een Europees “powerhouse” voor technologiebedrijven. Techleap is een non-profitorganisatie die gedeeltelijk wordt gesubsidieerd door het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Techleap heeft als doelstelling om Nederlandse tech startups en scaleups sneller en beter te laten groeien. De
organisatie helpt om een optimaal klimaat te creëren voor technologiebedrijven om te schalen door kennis te vergaren en te delen, door de voorwaarden op het gebied van valorisatie, financiering, talent en markttoegang te verbeteren en door het versterken van een inclusieve gemeenschap van techondernemers. Zo kan Nederland beter inspelen op grote maatschappelijke transities, het veiligstellen van de werkgelegenheid en het verdienvermogen voor de toekomst. Meer informatie over Techleap: https://techleap.nl/

Embassy of Dutch Creativity
De Embassy of Dutch Creativity is de handelsmissie van de Nederlandse creatieve industrie tijdens het internationale festival voor creativiteit in Cannes. De doelstelling van het Embassy-platform is ook dit jaar om Nederlandse creatieve partijen een podium te geven tijdens het festival in Cannes. Dat gebeurt door tijdens het reclamefestival contacten aan te gaan met (inter)nationale partners, talent, media en met elkaar. Dit jaar zal de handelsmissie plaatsvinden in een café, wat een laagdrempeliger, kleinschaliger en intiemer karakter aan het evenement geeft. De Embassy of Dutch Creativity is invite-only. Toegang is alleen mogelijk voor internationale gasten, als ambassadeurs of partners, met een persoonlijke uitnodiging of met een geldig ticket voor een van de evenementen die worden gehouden op de Embassy. Er is nog een beperkt aantal posities voor nieuwe partners en ambassadeurs om aan te sluiten. Voor meer informatie over de Embassy of Dutch Creativity, bezoek https://embassyofdutchcreativity.com.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht