Corendon Vliegvakanties kiest voor Abovo Media

Corendon Vliegvakanties heeft Abovo Media gekozen als mediabureau voor alle activiteiten op TV-gebied. Het mediabureau uit Hoorn verzorgt de inkoop van alle landelijke campagnes, levert de strategische inzichten en verzorgt de optimalisatie van de TV campagnes.
Martin de Boer, directeur Marketing van Corendon: ‘We hebben heel bewust voor Abovo gekozen vanwege de pro actieve houding van de mensen bij het bureau en de toegevoegde waarde op het strategische vlak. Abovo is een partner die ons verder kan brengen om als toonaangevend touroperator en nummer 1 reisorganisatie door te blijven groeien’.
Corendon is de afgelopen vijftien jaar uitgegroeid tot een van de grootste en meest trendsettende reisorganisaties van Nederland en België. Jaarlijks verzorgt Corendon met veel plezier de reis voor 650.000 vakantiegangers naar tientallen verschillende bestemmingen binnen en buiten Europa. Ook bezit Corendon een eigen luchtvaartmaatschappij die met een vloot van 16 vliegtuigen jaarlijks ruim 2,5 miljoen vakantiegangers comfortabel naar de vakantiebestemming vliegt.
Abovo Media is het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland. Er werken dagelijks ruim honderd professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.