Geplaatst door Crayon

Crayon lanceert eerste BTU Cloud Asset Management training in Nederland

Amsterdam, 18 januari 2021 — Crayon, een leider in IT-dienstverlening en innovatie, kondigt vandaag een exclusieve, tweejarige overeenkomst met Business Technology Unified (BTU) aan. Hiermee krijgt Crayon het alleenrecht om BTU’s Cloud Asset Management training in Nederland aan te bieden.

Vanaf dit jaar zal er voor het eerst in Nederland een Cloud Asset Management training beschikbaar zijn. SAM Managers, ITAM Managers en Cloud Vendor Managers krijgen de mogelijkheid om hun skills op het gebied van Cloud Asset Management verder te verbeteren. Crayon heeft het voorrecht om de komende twee jaar in Nederland de enige aanbieder van deze training te zijn.

“De training biedt alle kennis die nodig is om de gehele levenscyclus van Cloud Assets te beheren,” zegt Keith Rupnik, medeoprichter van BTU. “Sinds de desktop computer is technologie niet zo voordelig, zo ontwrichtend en zo’n significant risico geweest. Organisaties dienen te begrijpen wat er nodig is om dit nieuwe type asset te beheren, om vervolgens deskundige hulp in te schakelen van organisaties zoals Crayon Benelux.”

Sebastiaan Keurs, Services Lead bij Crayon, reageert enthousiast: “De kennisbehoefte herkennen wij al langer bij onze klanten, er is veel vraag naar praktische kennis voor het opzetten van een framework bij het beheren van Cloud Assets. Dat is waarin deze training voorziet en daarom zijn wij ervan overtuigd dat onze relaties hier heel blij mee zullen zijn.”

Voor meer informatie over de training ga naar onze website: http://www.crayon.com/CAM

Over Crayon

Crayon is een toonaangevende partij op het gebied van Software Asset Management en IT-consultancy, is klantgericht en onafhankelijk van software publishers. Crayon is door Gartner erkend als leider in Software Assessment Management en helpt bedrijven voornamelijk bij het kiezen en implementeren van de beste oplossingen voor hun zakelijke uitdagingen. Zo helpt het hen om kosten te besparen en groei te stimuleren.

Crayon heeft circa 3.200 medewerkers verspreid over +50 locaties wereldwijd en is actief in 40 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Oslo, Noorwegen. Crayon werkt o.a. samen met Microsoft (Azure Expert, Partner of the Year voor Artificial Intelligence en Machine Learning), AWS, Google (Google Cloud) en Facebook (Workspace partner). Meer informatie vindt u op http://www.crayon.com/.

Over BTU

Business Technology Unified LLC is een toonaangevende leverancier in IT Asset Management onderwijs en consulting. BTU biedt inzicht en praktische oplossingen voor het implementeren van ITAM, ongeacht de grootte van de organisatie of de bedrijfstak, door de behoeften van het bedrijf te verenigen met de kracht van technologie.