Geplaatst door Doop

Creative Digital Heroes uit Enschede veroveren plek in de FONK100!

Doop, Creative Digital Heroes, heeft wederom een plek veroverd in de FONK100 Beste Bureaus van 2021. Het Enschedese bureau werd gemiddeld met een 8 beoordeeld door haar opdrachtgevers en behoort daarmee tot de top van creatieve partners.

De Fonk100

De FONK100 is veel meer dan een jaarlijkse ranglijst. In de FONK100 vind je de bureaus die volgens de opdrachtgevers in 2021 het best presteren op creativiteit en effectiviteit, èn de bureaus die zich hebben doen gelden als de beste business accelerators van 2021. Met de in Nederland inmiddels “wereldberoemde” 100 quotes, filmpjes en turbo talks pitchen de 100 beste bureaus van 2021 hun missie en hun visie bij de Nederlandse opdrachtgevers van de marcom industrie.

Een 8 gemiddeld

Een plek in de FONK100 verover je niet zomaar. Elk deelnemend bureau wordt onder de loep genomen door haar eigen opdrachtgevers. Zo worden de bureaus op 13 verschillende expertises beoordeeld. De 100 bureaus met de hoogste gemiddelde beoordeling vormen samen de FONK100. Als het aan de klanten van Doop ligt heeft het bureau deze plek in de FONK100 meer dan verdiend: “Doop probeert de essentie van de vraag te begrijpen en te kijken of ze het ook anders kunnen oplossen. Een goede partij voert niet uit wat je vraagt, maar vraagt wat je wilt.”, aldus Gerrit Jan Oudeness, CEO van Bespeak.

Doel voor 2022

Ook in 2022 zal Doop er alles aan doen om haar plek in de FONK100 te behouden. Het bedrijf heeft voor het aankomende jaar een specifiek doel voor ogen. 2022 wordt namelijk het jaar dat Doop de Voice markt openbreekt! “Na al grote spelers als AVROTROS, Google en Rabobank op onze naam te hebben geschreven, is het tijd om heel Nederland kennis te laten maken met Voice!”, aldus Daan Gönning, Operations Director Doop.

Doop, Creative Digital Heroes

De one-stop-company voor succesvolle bedrijven. Met een unieke mix van creativiteit en technologie biedt Doop strategie, creatie, branding, development, services en diensten om meer uit je bedrijf te halen. Doop helpt je met concepten en ideeën die jouw manier van zakendoen uniek maken. Die je helpen groeien en kansen pakken die anderen missen.

Met ruim 60 Creative Digital Heroes en vestigingen in Enschede, Zwolle, Amsterdam en Bochum (Duitsland) is Doop dé one-stop-company. Alle expertises onder één dak. Voor bedrijven die succesvol willen zijn en dat nog heel lang willen blijven.

Benieuwd naar de expertises van Doop?