Geplaatst door SATOS

Crypto-platform SATOS sluit internationale samenwerking

Een van Nederlands bekendste cryptocurrency-handelsplatformen SATOS  is een partnership aangegaan met de Estlandse cryptocurrency-beurs STEX. Dit valt mede samen met de Europese koers die SATOS eind vorig jaar aankondigde. De crypto-platformen creëren samen een one-stop-shop; eenvoudig en snel cryptocurrency kopen, ruilen en verkopen.

Kopen, ruilen en verkopen

Binnen handelsplatformen bestaan de termen ‘broker’ en ‘exchange’. Een broker zorgt doorgaans voor een snelle en veilige manier om euro’s of dollars (fiatgeld) te wisselen naar cryptocurrency en vice versa zonder gelden te beheren. Een cryptocurrency exchange wisselt hoofdzakelijk in en naar verschillende cryptocurrency doorgaans beheren deze exchanges gelden van klanten.

Met de strategische partnership zorgen de broker SATOS en exchange STEX samen voor een groter handelsgebied binnen Europa. Beide partijen profiteren van de samenwerking door de handelaren een veilige opvolging te geven. Voor SATOS bestaat de opvolging uit klanten een veilige en vertrouwde beurs aan te raden. Bij STEX bestaat dit uit een veilige en eenvoudige manier om cryptocurrency te kopen via diverse betaalmethoden zoals iDEAL – eveneens als het vertrouwd verkopen van cryptocurrency om de tegenwaarde op je bankrekening te ontvangen.