Geplaatst door CyberArk

CyberArk beschikbaar via Microsoft Azure Marketplace

Gebruikers van Microsoft Azure krijgen toegang tot de CyberArk Privileged Access Security Solution om accounts met toegangs- of beheerrechten beter te beveiligen en daarmee achterliggende systemen en data te beschermen. Dankzij de samenwerking profiteren gebruikers van just-in-time, flexibele gebruikerstoegang tot zowel cloud-gebaseerde als lokale Windows-systemen, waarbij privileged accounts continu gedetecteerd en beveiligd worden. Wanneer een bedreiging wordt gesignaleerd, kan meteen worden ingegrepen en kan het beheer van deze accounts worden overgenomen.

De Azure Marketplace is een online markt voor het kopen en verkopen van cloud-oplossingen die in Azure draaien. Het helpt bedrijven bij de keuze voor innovatieve, cloud-gebaseerde oplossingen die klaar zijn voor gebruik.

Door CyberArk via Azure aan te bieden, krijgen gebruikers meer flexibiliteit en efficiëntie in het beschermen van privileged accounts in de cloud. Hierdoor kunnen ze prioriteit geven aan privileged access management en zijn applicaties, services en andere cloud-assets beter te beveiligen.

“Dankzij de beschikbaarheid op de Microsoft Azure Marketplace maken we het makkelijker voor bedrijven om de bescherming van privileged accounts te automatiseren, ongeacht waar deze zich bevinden, terwijl we klanten ondersteunen die willen investeren in multi-cloud omgevingen”, aldus Adam Bosnian, Executive Vice President of Global Business Development bij CyberArk.

Sajan Parihar, Director, Microsoft Azure Platform bij Microsoft Corp.: “CyberArk is een welkome aanvulling op de Microsoft Azure Marketplace. Azure Marketplace biedt de beste oplossingen aan van internationale partners, waarmee we samenwerken om het naadloos te laten werken met Azure. Het geeft onze partners geweldige zichtbaarheid richting de cloud-klanten wereldwijd.”

———–

Over CyberArk

CyberArk is volledig gericht op privileged access management, een cruciale IT-bescherming om data, infrastructuur en andere middelen te beveiligen in cloud, hybride omgevingen en DevOps-pipelines. CyberArk levert de meest geavanceerde oplossing om risico’s gerelateerd aan privileged credentials en secrets te minimaliseren. Het bedrijf werkt voor meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven om externe aanvallers en malafide interne medewerkers een halt toe te roepen. Het hoofdkantoor staat in in Petach Tikvah, Israël en er zijn andere kantoren in de VS, EMEA, Azië en Japan.

Voor meer informatie, bekijk de site www.cyberark.com en volg ons op Twitter via @CyberArkLinkedIn of Facebook.