Geplaatst door Nochii Online Marketing

Daan van den Berg per 1 januari COO bij Nochii Online Marketing

Door de snelle groei van Nochii Online Marketing is Daan van den Berg aangesteld als COO per 1 januari 2018. Van den Berg heeft ruim 14 jaar ervaring in de mediawereld. Hij heeft gewerkt voor onder andere: Radio538, Discovery Channel, BrandDeli en Google. Hierdoor heeft hij ruime ervaring en kennis opgedaan in de mediawereld, zowel off- als online. Binnen Nochii wordt Daan verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van het bedrijf. Nochii is een Online Marketingbureau met 29 werknemers, gevestigd in Amsterdam en Clark (Filippijnen).

Daan van den Berg over zijn overstap: ‘Ik voel me vereerd om deze nieuwe rol binnen Nochii te mogen vervullen. We werken eigenlijk al meer dan 3 jaar samen. Bij Google ben ik 2,5 jaar de contactpersoon geweest voor met name Maarten en Jelle, op het gebied van business development & sales en de afgelopen 8 maanden was ik klant van Nochii. Op deze manier heb ik het bedrijf goed leren kennen, wat erg fijn is voor de functie die ik ga uitvoeren. Ik kijk uit naar een hechtere samenwerking met de broers en het team.’

Maarten en Jelle de Graad over de komst van Daan: ‘Wij hebben het volste vertrouwen dat we met het aanstellen van van den Berg een grote stap nemen in het verder verstevigen van de positie van Nochii Online Marketing binnen de Nederlandse Agency wereld en kijken erg uit naar de samenwerking.’

Nochii Online Marketing is een full-service online marketingbureau. Sinds de oprichting in 2010 werken zij voor zowel grote en veeleisende klanten als kleinere bedrijven vol ambitie. Nochii is een Top-10 Google Premium Partner, actief lid van de DDMA als commissielid in de Commissie Search, en Facebook Blueprint Partner.