Industry Wire

Geplaatst door Inner Circle

Datingapp Inner Circle lanceert nieuwe campagne

Datingapp Inner Circle neemt de volgende stap in het succesvol bijeen brengen van singles. De wereldwijde rebranding wordt aftrapt met een nieuwe marketingcampagne. “Meet your match” staat vanaf nu centraal in alle activiteiten en maakt direct de positionering duidelijk; Inner Circle is er voor singles die daten serieus nemen, hun tijd niet willen verspillen, en gaan voor waardevolle matches.

Meet your match, on- en offline.

Met de campagne streeft Inner Circle ernaar de onlinedatingscene te veranderen en singles aan te spreken die daten serieus nemen. Met “Meet your match’ daagt Inner Circle hen uit om hun authentieke zelf te laten zien met duidelijke foto’s en volledig ingevulde en eerlijke profielen en elkaar zo snel mogelijk in het echt te ontmoeten. Op dat moment wordt het pas echt duidelijk of de connectie er is.

Inner Circle doet er alles aan om singles hierbij te helpen en hun tijd niet te verdoen. Elk profiel op de app wordt dan ook gescreend door het team van Inner Circle. Zo bouwt de datingapp aan een community van gemotiveerde singles. Daarnaast organiseert Inner Circle unieke (virtuele) evenementen om ervoor te zorgen dat singles elkaar zo snel mogelijk in het echt ontmoeten.

Members een schepje erboven op, Inner Circle ook.

Waar singles worden gestimuleerd om hun beste beentje voor te zetten, doet Inner Circle dit ook. Startend met een nieuw logo, waarbij de twee cirkels die in elkaar klikken symbool staan voor een perfecte match tussen twee singles. Niet alleen het logo is veranderd maar ook de naam; ‘The Inner Circle’ wordt ‘Inner Circle’, korter en dus krachtiger. En ook daar stopt het niet. Een nieuw design met toegevoegde features zorgt voor meer interactie en betrokkenheid. Zo wordt binnenkort de “hi-ban” gelanceerd om betere gesprekken te stimuleren en wordt singles gevraagd om vragen te beantwoorden die hun interesses bloot leggen om het voor singles gemakkelijker te maken om de eerste stap te nemen. Sinds de re-brand is de activiteit op de datingapp al met 15% gestegen.

Om de rebranding kracht bij te zetten sloeg de datingapp de handen ineen met digital agency DEPT. Samen rollen zij binnen enkele weken een on- en offline marketingcampagne uit, inclusief influencers en mediasamenwerkingen, waarin foto’s worden gebruikt van singles die momenteel gebruik maken van de app. Dit, om de leden een extra push te geven om ook hun ook persoonlijkheid te laten zien met betekenisvolle connecties als doel.

Over Inner Circle

Inner Circle is de internationale datingapp voor singles om hun match te ontmoeten. Met on- en offline activiteiten helpt de datingapp singles om in aanraking te komen met gelijkgestemden waarmee zij matchen op basis van het innerlijk en stimuleert zij hen om af te spreken.

Elk profiel op de app wordt zorgvuldig gescreend om scammers tegen te gaan, ervoor te zorgen dat leden singles zijn die daten serieus nemen, en profielen volledig zijn ingevuld, inclusief interesses en waarden. Door filters te gebruiken kunnen singles in contact komen met anderen waarmee de kans op een match het grootst is. Daarnaast helpt Inner Circle haar leden om elkaar in het echt te ontmoeten door maandelijks evenementen te organiseren en datingtips te delen.

–      Inner Circle brengt elke 13.54 seconde leden samen.

–      Beschikbaar in 42 steden over de hele wereld.

–      Meer dan 2.5 miljoen leden.

–      Meer dan 10.000 gelukkige koppels hebben elkaar op Inner Circle ontmoet.

–      Een onafhankelijk tech-bedrijf, zonder ondersteuning van investeringen.

–      Winnaar van Deloitte’s Technology Fast 50 in Nederland in 2018

–      Erkend als een van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa op de FT1000-lijst.

–      Gelanceerd in Amsterdam in 2012 en een jaar later in het Verenigd Koninkrijk.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht