Geplaatst door Dayhap B.V.

Dayhaps.com lanceert nu ook Android App!

Dayhaps is gratis online agenda platform waar gebruikers eenvoudig hun persoonlijke en zakelijke agenda’s kunnen beheren en/of delen met bijvoorbeeld familieleden. Door de eenvoudige app voor iPhone, iPad en Android is afspraken maken nog nooit zo simpel geweest. Uitnodigingen die de gebruiker ontvangt worden met 1 klik op de agenda geplaatst. Daarnaast kun je op Dayhaps eenvoudig je favoriete agenda’s volgen met 1 klik.

Alle Haps (evenementen) van publieke agenda’s die de gebruikers kunnen volgen worden zichtbaar bij de op de persoonlijke agenda en wanneer er iets veranderd in 1 van de publieke agenda’s krijgen alle volgers hiervan bericht. Ideaal voor families, sportverenigingen met veel leden, café, theaters, scholen etc.

Er is te weinig ontwikkeld in gratis agenda beheer en Dayhaps wil hier verandering in brengen. Het dagelijks leven word steeds drukker en er zijn zoveel agenda\’s die bijgehouden kunnen worden waardoor mensen vaak niet meer weten als er iets te doen is. Dit kunnen leerlingen zijn die snel willen weten wanneer een les is uitgevallen, leden van een sportvereniging willen weten wanneer de trainingen of wedstrijden zijn en wanneer deze verzet of afgelast worden. Ouders zouden graag op de hoogte willen blijven van de schoolroosters van kinderen, zwemles, familie leden en dan nog hun persoonlijke agenda. Wanneer is je favoriete tv programma? Wat draait er in de bioscoop? Wat is er te doen in de omgeving? Vele vragen waarvan alle informatie opgezocht moet worden in verschillende apps of websites en soms zelfs kranten. Waarom niet de agenda\’s volgen van je interesse zodat je al deze informatie op 1 plek hebt in 1 app in je eigen agenda?

Dat is waar Dayhaps voor staat en wil uiteindelijk alle agenda\’s wereldwijd met elkaar verbinden.

De android app is gratis te downloaden via:

De iPhone en iPad app zijn gratis te downloaden via:

Of via de Pc: www.dayhaps.com