Geplaatst door Agroportal BV

De Limburgse Boeren en Tuinders Bond (LLTB) heeft een nieuwe site gemaakt met het Agroportal product EMMA

Agroportal is een dienstverlener op het gebied van internetcommunicatie. Agroportal richt zich op alle agrariërs en de
daarop volgende handel, industrie en dienstverlening; de agribusiness. Agroportal B.V. is een zelfstandige onderneming ontstaan in 2002 met de volgende participanten: Agrifirm, CR-Delta, Cehave Landbouwbelang, Dumeco, Gezondheidsdienst voor Dieren, LTO Nederland en Rabobank.

Agroportal biedt een divers pakket aan diensten aan de agribusiness, bijvoorbeeld het bouwen van portalen, verzenden van mailingen, of het bieden van content voor uw eigen website.

Het meest bekende product van Agroportal is ZIEZO.biz, dé verzamelplaats voor boeren en tuinders uit alle geledingen van de agrarische sector op het Internet. ZIEZO.biz ontsluit onder meer een enorme hoeveelheid actuele agrarische informatie en is volledig gericht op het ondersteunen van agrariërs in het ondersteunen van hun bedrijfsvoering.

Met het Portaal Management Systeem EMMA zijn meer dan 100 portaalsites in de agribusiness opgeleverd. Onlangs is dat ook gebeurd voor de LLTB. Andere organisaties die een EMMA-portaal hebben afgenomen zijn de ZLTO, LTO Noord, NFO Fruit, VIAS, Melkvee Academie, De Gezondheidsdienst voor Dieren, Agrimedia en Agripers. Daarnaast zijn onder meer in samenwerking met de Rabobank, Wageningen Universiteit en het Ministerie van LNV diverse projectensites opgeleverd en in het beheer gebracht.