Geplaatst door Studio 126

Deal2.nl: koop en verkoop coupons van daily deal sites.

Studio 126 lanceert vandaag Deal2.nl, een online marktplaats waar mensen coupons kunnen verkopen en kopen, vaak met nog grotere korting!

Coupons die niet worden gebruikt

Dagelijks een mooie deal voor een product of activiteit, daar draait het om bij daily deal sites als Groupon, Groupdeal, Livingsocial en Groupolitan. Maar wat nou als je toch niet zo blij bent met die coupon? Toch iets te impulsief bent geweest en misschien zelfs helemaal geen tijd hebt om de coupon te gebruiken?

Volgens een Amerikaans onderzoek (CNN: http://tinyurl.com/3kjfjes) blijkt dat tot wel 20% van de coupons ongebruikt thuis op tafel blijft liggen. Bij elkaar gaat dit in Amerika om 532 miljoen dollar dat in de prullenbak verdwijnt! Dat is zonde. Voornamelijk voor het weggegooide geld van de koper, maar ook voor de restauranthouder, winkelier of spa eigenaar die er baat bij heeft eventuele nieuwe klanten aan te trekken.

Garantie

Deal2.nl geeft de mogelijkheid om coupons van daily deal sites door te verkopen. Dit kan natuurlijk ook gewoon op Marktplaats, maar daar heb je geen garantie over de echtheid van de coupon. Die geeft Deal2 wel. Blijkt een coupon niet echt te zijn dan retourneren wij het aankoopbedrag.

Geen gehannes

De verkoper heeft tevens geen gehannes met kopers. Dat doen wij voor ze. De verkoper plaatst zijn coupon en kan onderuitgezakt wachten tot zijn deal verkocht is, waarna hij het bedrag automatisch in zijn account ontvangt. De koper kan zoeken op categorieën en plaatsen en kan na betaling zijn coupon downloaden en direct gebruiken. Daarnaast koop je als koper een coupon wanneer het jou uitkomt!