Industry Wire

Geplaatst door Out of Home Masters/Decathlon

Decathlon opent pop-up Padel Court op Centraal Station van Rotterdam

Ter promotie van het Decathlon Premier Padel Tournament heeft Decathlon, als trotse hoofdsponsor, een abri omgetoverd tot padelkooi om reizigers op ludieke wijze kennis te laten maken met deze steeds populairder wordende sport. De felblauwe vloer en het karakteristieke gaashekwerk rondom de tramhalte nodigen reizigers uit voor een potje.

#readytoplay

Dit sluit goed aan bij hun wereldwijde missie “Move people through the wonders of sport”.

“We zijn ontzettend blij dat we in samenwerking met O2H Creative Solutions en Out of Home Masters deze volgende stap in de inzet van buitenreclame hebben kunnen realiseren. Met de toevoeging van de padelbaan-abri en reclametram aan onze campagne hebben we twee mooie eye-catchers in Rotterdam waarmee we de sponsoring van het toernooi en Decathlon als dé padelspecialist van Nederland kunnen benadrukken.”
Bart Bouwmeester
Digital Marketing Specialist Decathlon

Naast de padelkooi, zal de komende weken een Total View reclametram door het centrum van Rotterdam rijden. Een aantal Rotterdammers was zelfs met rackets en ballen naar het perron gekomen, zodat ze, voordat de tram arriveerde, nog even de bandeja konden aanscherpen.

Decathlon en Premier Padel Rotterdam zijn een samenwerking overeengekomen die het sportmerk drie jaar als naamgever verbindt aan het grootste padeltoernooi .
Decathlon Premier Padel Rotterdam vindt plaats van 8 tot en met 15 september 2024 in Rotterdam Ahoy.

Credits
Creatie en productie: O2H Creative Solutions
Bureau: Out of Home Masters

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht