Geplaatst door DelanoPR

DelanoPR organiseerde de mediapitch voor deze nieuwe release

De afgelopen twee jaar is er een landelijk dekkend netwerk gecreëerd van lokale bakkers. Deze leveren vanaf 19 maart 2018 de taarten die via Toptaarten.nl aangeboden worden. Het is het nieuwe concept van entrepreneur Edwin van Arkel, de oprichter van Topbloemen.nl. Hij bedacht het bedrijfsmodel dat in enkele jaren tijd de marktleider werd op het gebied van bloemen bezorgen. Vanuit deze basis is Toptaarten.nl ontstaan. Zowel particulieren als bedrijven kunnen op de site terecht voor standaard- of op maat gemaakte taarten. Oprichter Edwin van Arkel vertelt: “Na jaren werken en het verfijnen van de Topbloemen-aanpak zijn we klaar om met taarten hetzelfde te doen.” DelanoPR organiseerde de mediapitch voor deze nieuwe release.

Het nieuws rondom de start van Toptaarten.nl werd verwoord in een persbericht. Daarna werd de aanpak voor de media gestart. Enerzijds door media te benaderen die eerder publiceerden over de groei van Topbloemen.nl. Anderzijds door nieuwe media op het gebied van bakken, ondernemerschap en e-commerce te benaderen. Het resulteerde in een week met elke dag landelijke media-aandacht. Er werd over gepubliceerd in het Algemeen Dagblad, het Financieele Dagblad, De Ondernemer, RetailNews, Retailtrends, Twinkle Magazine,
Emerce, BakkersWereld, Accountweek, Marketingfuel en diverse andere media.

De huidige publiciteit van Toptaarten ontdekken?
Ga naar: https://www.facebook.com/225558094197842/photos/?tab=album&album_id=1656763857743918.
Meer over Toptaarten ontdekken?
Ga nu naar: https://toptaarten.nl