Geplaatst door DelanoPR

DelanoPR werd gevraagd de oprichting in de media bekend te maken

In praktijk blijkt dat video tot tien keer vaker gedeeld wordt via social media dan een foto of alleen een tekstboodschap, maar dan moet het wel elke keer een andere video zijn. Daarom opende videomarketingbedrijf VideoAbo deze zomer zijn deuren. VideoAbo werkt met contentkalenders om bedrijven te helpen met de uitwerking van verschillende video’s. Er komt een team langs om in één keer verschillende video’s op te nemen (al dan niet met verschillende doelgroepen of onderwerpen.) Vervolgens worden de video’s geëdit en kan de klant ze meteen op social media delen. DelanoPR werd gevraagd de oprichting in de media bekend te maken.

DelanoPR vond een internationaal onderzoek dat nog niet in Nederland was gepubliceerd, maar dat wel relevant is voor de Nederlandse markt. De onderzoeksresultaten werden vermeld in het persbericht over de start van VideoAbo, dat naar lokale media en relevante marketingmedia is gestuurd. Het resulteerde direct in publicaties op Emerce.nl, Biz Press, MarketingFuel en Zakelijk- De Stad. Maar vooral leverde het veel reacties en nieuwe klanten op.

De huidige publiciteit van VideoAbo ontdekken?
Ga nu naar: https://www.facebook.com/pg/DelanoPR/photos/?tab=album&album_id=1794645083955794

Meer over VideoAbo ontdekken?
Ga nu naar: https://www.videoabo.nl/