Geplaatst door Denda Games

Denda Games lanceert “Mystery Case Files Madame Fate” in samenwerking met Big Fish Games™

In deze nieuwe game uit het genre “Zoek & Vind” verplaatst de speler zich in een meesterdetective. Madame Fate is een professionele waarzegster en tevens bazin van “Fate’s Kermis”. In haar kristallen bol heeft ze haar eigen overlijden voorspelt en veel tijd om dit te voorkomen heeft ze niet. Door haar gave is ze erachter gekomen dat één van haar eigen medewerkers kwaad in de zin heeft en ervoor wil zorgen dat Madame Fate de ochtend van de volgende dag niet zal halen.
Zij heeft de hulp van de speler nodig bij het onderzoeken van alle duistere karakters om erachter te komen of haar voorspelling juist is. Tijdens het verkennen van de magische wereld maakt de speler kennis met een aantal eigenaardige karakters zoals “Lucy the Bearded Beauty”, “Art the Carny” en “Marlena the Mermaid”.

In deze nieuwe game, boordevol prachtig vormgegeven interactieve levels ondersteund door bijpassende onheilspellende muziek en audiofragmenten, gaat de speler een grote uitdaging aan waarbij vele verdachte voorwerpen moeten worden gevonden en breinbrekende puzzels opgelost.

De adviesverkoopprijs is € 9,99 en de game is verkrijgbaar bij de bekende verkooppunten van PC games.

Over Denda:
Denda is uitgever van casual games gericht op de verkoop in het Benelux-retailkanaal. Het bedrijf is in 1998 door Jacques Neuvel opgericht. Denda dankt de positie van marktleider casual games doordat het goede relaties en samenwerkingsverbanden heeft gerealiseerd met de belangrijkste, meest toonaangevende ontwikkelaars en uitgevers van casual games ter wereld. De overeenkomsten en samenwerkingsverbanden zijn allen gericht op de lange termijn. De belangrijkste kenmerken van het bedrijf zijn het introduceren van kwalitatief hoogwaardige gelocaliseerde (Nederlandstalige) producten, het bieden van het meest uitgebreide en gevarieerde aanbod, het leveren van de best mogelijke ondersteuning richting de klant en het leveren van de nieuwste, meest populaire games aan de consument in de Benelux.