Geplaatst door Denda Games

Denda Games lanceert “Princess Isabella – A Witch’s Curse” voor Nintendo DS en Nintendo Wii

Denda Games, marktleider in het Benelux retailkanaal in casual games, lanceert in samenwerking met het in Hamburg gevestigde Intenium, “ Princess Isabella – A Witch’s Curse”.

Princess Isabella – A Witch’s Curse was als PC/CDR en online versie al een groot succes in Duitsland, de V.S. en de Benelux. Door dit overweldigende succes hebben beide partijen besloten de handen ineen te slaan voor de productie van “ Princess Isabella – A Witch’s Curse” voor de platformen Nintendo DS en Nintendo Wii.

Prinses Isabella is verloofd met de liefde van haar leven, haar prins op het witte paard, Prins Adam.
Wanneer ze thuiskomt na een lange reis, komt ze tot de ontdekking dat er een vloek op haar kasteel rust, uitgesproken door een mysterieuze, kwade heks. Door de vloek huist het kwaad in iedere kamer en zijn alle bewoners van het paleis in spiegels veranderd! De speler moet de goede fee volgen terwijl hij ondertussen puzzels oplost en de vrienden en familie van de prinses bevrijdt, maar bovenal de prinses herenigd met haar grote liefde Prins Adam. “ Princess Isabella – A Witch’s Curse” is een prachtig zoek-en-vind avontuur boordevol mysteries en minigames.

De toonaangevende website op het gebied van casual games en reviews, GameZebo.com heeft “ Princess Isabella – A Witch’s Curse” bestempeld als “zeer goed”.

Geweldig spel! Loved it. Felicitaties aan de ontwikkelaars voor het uitbrengen van zo’n hoogwaardige game. Fantastische graphics in samenspel met de soundtrack, effecten en animatie.(GameZebo.com)

Het spel is hartstikke gaaf! Een interessante verhaallijn, leuke puzzels die best pittig kunnen zijn maar niet te moeilijk, en absoluut schiterende graphics. (Amazon.com)

De adviesverkoopprijs voor de Wii versie is €29,99 en voor de Nintendo DS versie €24,99. “ Princess Isabella – A Witch’s Curse” is vanaf 17 november verkrijgbaar bij de bekende verkooppunten van games en is volledig Nederlandstalig.

Over Denda Games:

Denda Games is uitgever van een uitgebreid assortiment aan casual games voor zowel het online platform als voor PC/CDR en Nintendo DS in de Benelux. Het bedrijf is opgericht in 1993 door Jacques Neuvel. Toen het aantal online verkopen van casual games aan het einde van 2007 een steeds sterkere groei doormaakte, was Denda Games één van de eerste bedrijven die een potentieel succes ontdekte voor de verkoop van deze casual games in het retailkanaal. Denda Games is momenteel marktleider in de Benelux. In september 2011 is het aanbod casual games in het assortiment van Denda gegroeid tot meer dan 250 titels. Denda Games streeft ernaar om iedere dag een online game te releasen en wekelijks een PC/CDR op de markt te brengen.