Dentsu wint mediapitch Storck
Amsterdam, 12 november 2024- Na een competitieve evaluatie, heeft Storck besloten om de partnership met dentsu te verlengen. Storck, een toonaangevende internationale producent van zoetwaren en familiebedrijf opgericht in 1903, staat wereldwijd bekend om geliefde merken zoals merci, Knoppers, Toffifee en Werther’s Original. De 16- jarige samenwerking met dentsu wordt met deze verlenging opnieuw bevestigd.
Dentsu onderscheidde zich door haar uitgebreide expertise en innovatieve benadering van mediaplanning en -strategie wat de doorslag gaf voor Storck om de samenwerking voort te zetten. Vanaf 1 januari 2025 zal dentsu verantwoordelijk blijven voor de volledige inzet en strategie omtrent de mediacampagnes van Storck, voor zowel traditionele- en digitale media (paid en owned).
Merel van Ophem, Media Manager, Storck: ‘Na jaren van succesvolle samenwerking zijn wij enthousiast om onze samenwerking te verlengen. De gedegen, data-gedreven aanpak van dentsu, gecombineerd met hun betrokkenheid bij onze merken, maakt telkens het verschil. We kijken uit naar een nieuw hoofdstuk vol gezamenlijke successen!’
Michael Willems, Managing Director Media, dentsu Benelux: ‘We zijn enorm trots dat Storck ons opnieuw heeft gekozen als hun mediapartner. Deze langdurige samenwerking, die al sinds 2008 bestaat, biedt ons de kans hen te mogen blijven ondersteunen met verdergaande integratie en innovatie bij het versterken van hun merken en het bereiken van hun ambitieuze doelstellingen. Met onze data-gedreven aanpak en strategische modern media visie willen we hun succes verder uitbreiden.’
DENTSU
Dentsu is een partner die voor ’s werelds meest toonaangevende organisaties geïntegreerde groei en transformatie bewerkstelligt. Opgericht in 1901 in Tokio, Japan, en nu aanwezig in meer dan 145 landen en regio’s, heeft het een bewezen staat van dienst in het koesteren en ontwikkelen van innovaties, waarbij het de talenten van zijn wereldwijde netwerk van meest toonaangevende merken combineert om impactvolle en geïntegreerde groeioplossingen voor klanten te ontwikkelen. Dentsu levert end-to-end transformaties, door zijn diensten in Media, CXM en Creative te integreren, terwijl het de grenzen van transformatie en duurzame groei voor merken, mensen en de samenleving verlegt.
Dentsu, innovating to impact.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.