Geplaatst door Devoteam

Devoteam uitgeroepen tot 2020 Google Cloud Reseller Partner of the Year – Europa, het Midden-Oosten en Afrika

Devoteam is voor de tweede keer op rij erkend voor zijn uitstekende prestaties, het verkopen van Google Cloud-producten en het opbouwen van relaties om de bedrijven te helpen transformeren.

Als onderdeel van hun commitment om tegen 2024 een gecumuleerde omzet van 1 miljard euro te genereren, heeft Devoteam G Cloud klanten geholpen om de snelle verschuiving binnen hun digitale transformatie te overwinnen en hun werkplek echt digitaal te maken. Om dit te doen, hebben ze hun capaciteiten versterkt in nieuwe gebieden van Google Cloud-expertise, zoals DocAi, SAP on Google Cloud en Anthos, hun expertise opgevoerd met meer dan 100 certificeringen in 2020 en uitgebreid naar nieuwe geografische gebieden met de overname van Nubalia in Iberia en Fourcast in de Benelux.

“Meer dan ooit tonen we nu onze ambitie om een top Google Cloud Partner in EMEA te worden en de verbonden inkomsten van onze strategische partners te verhogen tot 50% tegen 2024. We zijn er trots op dat we deze award hebben ontvangen en we kijken ernaar uit om deze samenwerking in de toekomst te versnellen, om innovatie en intelligentie te activeren,” legt Sebastien Chevrel, Devoteam Group Managing Director, uit.

“De omzet van Google Cloud bij Devoteam heeft in 2020 een groei met dubbele cijfers gerealiseerd, waardoor Devoteam G Cloud voor de tweede keer op rij de EMEA Reseller Partner of the Year award in de wacht heeft gesleept. Dit succes is het resultaat van een langdurige inspanning en een engagement van een team van meer dan 80 sales en 300 experts, maar ook van een uniek partnerschap met Google Cloud-teams in alle afdelingen (sales, marketing, engineering, enz.),” vervolgt Valon Rexhepi, Devoteam G Cloud Director.

“Deze jaarlijkse awards zijn een erkenning voor de aanzienlijke inzet van onze partners om klanten te helpen succesvol te zijn, en hun uitgebreide capaciteiten op het gebied van Google Cloud-oplossingen en producten”, zegt Carolee Gearhart, Global Channel Chief bij Google Cloud. “We zijn verheugd om Devoteam te erkennen als onze Reseller Partner van het Jaar Europa, het Midden-Oosten en Afrika op basis van hun uitstekende werk namens klanten in het afgelopen jaar, door Google Cloud-producten naar klanten te brengen en relaties op te bouwen om de bedrijven van hun klanten te helpen transformeren.”