Industry Wire

Digital Power en Sqillzer gaan samenwerking aan

AMSTERDAM, 29 MEI 2015 – Digital Power en Sqillzer gaan nauw samenwerken op het gebied van kennisdeling. Voor de Digital Power Academy is het doel van het partnership om digitale professionals meer en beter op basis van ‘harde feiten’ te selecteren en op te leiden. Voor Sqillzer betekent de samenwerking een uitbreiding van de bestaande expertise op verschillende domeinen van online marketing.

Digital Power, specialist in het opleiden en detacheren van professionals in online marketing, gaat een samenwerking aan met Sqillzer, dat zich richt op het ‘meetbaar maken’ van deze mensen. De partnership is vooral van toepassing op de Digital Power Academy. Gihon van Maarsen, directeur van de Academy legt uit: “Bij het aannemen en beoordelen van kandidaten kwam voorheen altijd een stukje onderbuikgevoel kijken. Op basis van een cv, de werkervaring en persoonlijke presentatie maakte je een afweging of de kandidaat geschikt was of niet. Maar omdat we als bedrijf gespecialiseerd zijn in data-gedreven en fact-based marketing en ondernemen, zien we het als een grote toegevoegde waarde om klanten te trainen en kandidaten te selecteren op basis van harde feiten. Sqillzer maakt dit op een voor Nederland unieke manier mogelijk en is daarom een grote aanvulling op onze portefeuille.”

Uitbreiding van kennis en content

Sqillzer profiteert van de samenwerking in de vorm van een uitbreiding van kennis en content. Dennis Kramer, Marketing & Content Officer bij Sqillzer geeft aan: “We zijn blij dat we Digital Power kunnen toevoegen als nieuwe Partner in Content. Met hun diepgaande expertise op het gebied van webanalytics, conversie-optimalisatie en digital marketing leveren ze een waardevolle bijdrage aan onze vragendatabase. Die kunnen we binnenkort gaan verbreden met nieuwe categorieën als ‘Adobe Reports & Analytics’ en ‘Customer Experience’”.

Over Digital Power

Digital Power voorziet opdrachtgevers in de behoefte aan meer mankracht om de customer experience en het rendement uit analytics en online marketing te verbeteren. Het bedrijf ondersteunt toonaangevende organisaties om hun online business structureel naar een hoger niveau te brengen. Enerzijds via de Digital Power Academy, in de vorm van praktijkgerichte trainingen en workshops. En anderzijds via het beschikbaar maken van online professionals zoals webanalisten, online marketeers, usabilityexperts en customer experience consultants.

 

Meer informatie over Digital Power is te vinden op www.digitalpower.nl

Meer informatie over Sqillzer is te vinden op www.sqillzer.nl

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht