Industry Wire

Geplaatst door Maqqie

Digitale metamorfose: grootste horeca uitzender met alle services in 1 app

Maastricht, donderdag 14 januari 2021 – Ondanks alle tijdelijke horeca sluitingen gaat horeca-uitzender Mise en Place het nieuwe jaar positief beginnen. De toonaangevende speler op het gebied van flexibel horecapersoneel gaat samenwerken met Maqqie voor de uitrol van haar digitale strategie. Deze scale-up biedt een totaaloplossing in één app zodat er vanaf nu nog maar met slechts één centrale planningsafdeling gewerkt kan worden. Dit in plaats van decentraal werken met fysieke uitzendvestigingen verspreid over Nederland. Zowel studenten als opdrachtgevers worden binnenkort bediend vanuit één eigen digitaal platform dat door Maqqie onder het white label Mise en Place uitgevoerd zal worden. Van introductie en training tot planning en uitbetaling. Dit biedt de meest flexibele personeelsinzet ooit: elke ingeschreven uitzendkracht kan zich inschrijven voor elke klus in Nederland.

Het in 2017 opgerichte Maqqie biedt werkgevers en kandidaten oplossingen om snel en eenvoudig samen te kunnen werken. Van werving & selectie, contracten en planning tot urenregistratie en verloning. Geschikt voor zowel freelancers als mensen met een loondienstverband. Van uiterst flexibel tot onbepaalde tijd. “Onze studenten zien straks in één oogopslag waar en wanneer ze kunnen werken. Met één druk op de knop melden ze zich aan. En via dezelfde app worden declaraties en uitbetalingen afgewikkeld. Deze werkwijze past bij onze medewerkers, over het algemeen jong en student. Onze aanpak staat met dit platform garant voor de toekomst. We kunnen hierdoor met ons gehele team nog meer focussen op kwaliteit, leveringsgarantie en flexibiliteit. Daarmee zetten we in op een continue verbeterende dienstverlening.” aldus Charles Van Goch van Mise en Place.

Het snel groeiende Maqqie uit Gorinchem gaat Mise en Place faciliteren met deze eerste white label versie van haar ‘workforce as a service’-platform. “Het uitgeven van dit soort white labels aan sterke marktpartijen is één van de groeipijlers van ons bedrijf”, zegt Pieter Leenman, oprichter en CEO van Maqqie. “Mise en Place heeft de primeur en gaat ons platform onder eigen naam en huisstijl gebruiken in de horeca- en evenementensector. We gaan dit komende tijd wat ons betreft ook toepassen in andere branches.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht