Industry Wire

Geplaatst door ABN

Dit zijn de categoriewinnaars van de ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ verkiezingen

Amsterdam, 6 september 2024 – De categoriewinnaars van de publieksprijzen ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ 2024-2025 en ‘ABN AMRO Webshop Awards the Netherlands’ 2024-2025 zijn bekend. Meer dan 212.000 consumenten hebben hun mening gedeeld over hun favoriete retailers. Tijdens een feestelijke bijeenkomst op het hoofdkantoor van hoofdsponsor ABN AMRO in Amsterdam werden alle categoriewinnaars bekendgemaakt en ontvingen zij hun awards. Bovendien werd de ‘ABN AMRO Newcomer Retail Award’ 2024-2025 uitgereikt.

Door ruim 345.000 stemmen te geven, hebben consumenten massaal laten weten hoe ze hun favoriete retailers beoordelen. Gemiddeld gezien (over alle categorieën) is het aspect Klantvriendelijkheid het hoogste beoordeeld voor de winkelketens met een 4,19. Voor webshops is dit het aspect ‘Assortiment’, welke ook met een 4,19 gemiddeld is beoordeeld. Ook zijn er dit jaar nieuwe categorieën toegevoegd aan de verkiezingen, waaronder Huishoudelijk en Feest & Hobby, en is de categorie Persoonlijke Verzorging vervangen door de categorieën Drogisterij en Health & Beauty.

Het resultaat? Maar liefst 43 retailers die een award in ontvangst mochten nemen. Ook zaten er weer een aantal mooie, nieuwe namen tussen ten opzichte van de vorige editie: onder andere Norah, Intertoys, Bruna, Pink Gellac, Livera, Plein.nl, Je m’appelle, Cloudpillo, Zuivelhoeve, Triumph en Picnic mogen zich dit jaar ook bij de winnaars voegen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht