Industry Wire

Geplaatst door AdSomeNoise

Doccle zet zijn geld op AdSomeNoise

Na een intense pitch met maar liefst 3 rondes kiest Doccle, het grootste administratieplatform van België, voor het Leuvense agentschap AdSomeNoise als strategische en creatieve communicatiepartner.

Bijna 3 miljoen consumenten gebruiken Doccle al om een duidelijk overzicht te krijgen over hun administratie van aangesloten bedrijven zoals Telenet, de CM, KBC, enz. Wat minder mensen weten is dat je met Doccle ook rechtstreeks phishing-proof betalingen kan verrichten. Eén plek om alle paperassen te bewaren, managen en betalen dus. De centrale uitdaging in de pitch was dan ook het motiveren van de groeiende groep gebruikers om nog meer betalingen via Doccle te doen. En uiteindelijk Doccle als dé universele totaaloplossing voor alle administratie te positioneren.

Jonathan Haasl, Head of Business Development & Marketing : “AdSomeNoise is hét marketing agency waar we vol enthousiasme voor hebben gekozen! Waarom? Omdat Doccle wil groeien en we een sterke partner nodig hebben om ons daarbij te helpen. We willen niet alleen onze gebruikerspopulatie vergroten, maar ook bedrijven overtuigen om Doccle als technologiepartner te omarmen. Wat AdSomeNoise onderscheidt, is hun bruisende pitch, hun jarenlange ervaring in vergelijkbare trajecten en hun oprechte bereidheid om écht als partner met ons aan de slag te gaan. Het is die klik en hun bewezen succes die ons overtuigden. Ik kan dus niet wachten om samen met AdSomeNoise de successen te behalen die we voor ogen hebben. Samen gaan we voor groei, impact en ongekende resultaten.”

Onder andere iO, Springbok & The Other Agency dongen mee naar de overwinning, maar uiteindelijk wist AdSomeNoise naast de initiële tactische activatie-uitdaging Doccle te overtuigen met een bredere, strategische positioneringsoefening.

Steven Verbruggen, Managing Director van AdSomeNoise is duidelijk tevreden van het pitchresultaat én het product : “Doccle is geweldig! Alleen heb ik dat zelf maar ontdekt tijdens het pitchproces. Ik kende Doccle wel van naam, maar wist niet exact wat ik ervan mocht verwachten. Zoals zovele mensen. Onze opdracht is dus eigenlijk eenvoudig: de Belgen laten ontdekken wat voor meerwaarde een tool als Doccle heeft voor administratie en betalingen. Met andere woorden, ze laten ontdekken wat ik zelf ook net ontdekt heb. Omdat dit via pitches niet erg schaalbaar is, hebben we met de mensen van Doccle afgesproken dat gewoon met kick-ass full funnel campagnes te gaan doen. De uitdaging van Doccle is er ook weer zo eentje waar communicatie en business samen komen, net zoals bij Museumpas waar we ook net de pitch voor wonnen. En nu gaan we natuurlijk proberen een hattrick te scoren 🙂 “

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht