Industry Wire

Geplaatst door UMFANG

Dot Alpha verandert in UMFANG Creative Agency

Met de naamsverandering van Dot Alpha naar UMFANG Creative Agency luiden Bastian Lievers en Tim Blaney Davidson een nieuw tijdperk in.

Met UMFANG Creative Agency zien zij de kans om opkomende en ambitieuze bedrijven te helpen een eigen stem te vinden en hiermee brand impact te maken door middel van branding, websites en campagnes.

Waar staat UMFANG voor?
Bastian Lievers: “Als strategisch creatief partner willen we ons volledig onderdompelen in de wereld van een onderneming en dit helder in kaart brengen. Op deze wijze vergaren wij slimme inzichten om bedrijven helpen te vernieuwen, voorlopen en onderscheiden. Dit speelveld waar jouw bedrijf zich in begeeft noemen wij de UMFANG.”

Tim Blaney Davidson: “Voor elk vraagstuk is de UMFANG in kaart brengen ons vertrekpunt. Als creative agency kijken wij fris tegen de wereld van jouw merk aan, met de doelgroep in het achterhoofd. De merken waar wij voor werken zijn zeer divers, van tech-bedrijven tot online retailers, van architectenbureaus tot een private equity firm. En het mooie is; hierdoor inspireert het ene vraagstuk het andere. Wij stappen graag het onbekende in.”

Als merk moet je brand impact maken
Bastian Lievers: “Dot Alpha was toe aan een volgende stap, met UMFANG geloven wij dat deze stap gezet kan worden. We zijn een creative agency met een missie, om brand impact te maken voor bedrijven. Veel bedrijven weten waar ze voor staan, maar hebben moeite dit uit te dragen. De ruis die hierdoor ontstaat is de grootste drempel voor groei en lange-termijn succes. UMFANG zorgt voor helderheid en dat er werk gemaakt kan worden dat een doelgroep raakt.”

Tim Blaney Davidson: “Jouw merk moet blijven hangen en mensen raken, want alleen zo maak je brand impact. Maar hoe doe je dat in een snel veranderende wereld? Als merk moet je klaar staan voor de vraagstukken van morgen en continu meebewegen zonder je identiteit te verliezen. Wij helpen je jouw identiteit te vinden en zorgen ervoor dat dit consistent wordt uitgedragen in de algehele communicatie.”

Over Bastian Lievers en Tim Blaney Davidson
Bastian Lievers en Tim Blaney Davidson en hebben beide hebben jarenlange ervaring opgedaan als creatives bij AKQA Londen, Parijs en Amsterdam, en daarna bij J. Walter Thompson in Amsterdam. Daar hebben zij onder andere voor merken gewerkt zoals; Chanel, Google, KLM, Emiglio Zegna, NikeFootball en ING.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht