Industry Wire

Geplaatst door Storyboard

Dove kiest na pitch voor Storyboard Agency

Amsterdam, 8 januari 2025 – Storyboard agency breidt zijn samenwerking met Unilever verder uit en neemt na een succesvolle pitch ook de influencer marketing voor Dove in de Benelux op zich. Dit iconische merk voegt zich bij AXE, Rexona, Robijn, Dove Men+Care en SUN, waarvoor Storyboard al strategische campagnes ontwikkelt. De eerste producties voor Dove zijn gestart en gaan eind januari live.

De pitch voor Dove kende stevige concurrentie, met drie andere bureaus in de race. Laurens-Jan Duvigneau, Head of Deodorants bij Unilever, licht de keuze toe: “Storyboard heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een partner die onze merken helpt groeien met vernieuwende, impactvolle campagnes. Hun visie en aanpak in influencer marketing sprongen eruit tijdens de pitch, net als hun vermogen om cultuur en influencerstrategie samen te brengen. Met Dove als grootste verzorgingsmerk van Unilever verwachten we samen grote stappen te zetten en bijzondere resultaten te behalen.”

Martijn de Kemp, founder van Storyboard, voegt toe: “Dove is voor ons een droommerk om voor te werken. Het merk combineert een krachtige boodschap over Real Beauty met een diepe verbinding met culturele trends en maatschappelijke thema’s. De Real Beauty-positionering is relevanter dan ooit en sluit perfect aan op onze missie om merken via datagedreven storytelling te verbinden met de cultuur van nu. Bij Storyboard streven we naar next level influencer marketing waarin strategie, creativiteit en innovatie samenkomen. We kijken er enorm naar uit om samen met Dove verhalen te creëren die resoneren bij de doelgroep en bijdragen aan de doelstellingen van het merk.”

Over Dove en Unilever
Dove is wereldwijd het grootste personal care merk van Unilever en streeft ernaar om schoonheid een bron van zelfvertrouwen te maken. Met campagnes zoals Real Beauty zet Dove zich al jaren in voor authentieke representatie en inclusiviteit. Unilever, een van ’s werelds grootste bedrijven in consumptiegoederen, voert merken zoals Dove, AXE, Rexona, Robijn en SUN. Deze merken worden in meer dan 190 landen verkocht en dagelijks gebruikt door 3,4 miljard mensen. Meer informatie is te vinden op www.unilever.com.

Over Storyboard
Storyboard is een toonaangevend influencer marketing bureau gevestigd in Amsterdam dat merken helpt hun marketing naar een hoger niveau te tillen. Het bureau biedt merken strategische, datagedreven oplossingen om hen te helpen de juiste influencers te vinden en hun boodschap effectief over te brengen naar de doelgroep. Met een focus op de evidence based influencer marketing werkt Storyboard voor kritische, nieuwsgierige en innovatieve merken die zich bezighouden met de consument van vandaag en morgen.  Storyboard’s founder Martijn de Kemp is een van de architecten van Certified by Influencerregels.com, waarmee het bureau zich actief inzet voor de professionalisering van de sector. Voor meer informatie: www.storyboard-agency.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht